December Bebis 2010 :)
Våra är 5 och 7.5 år gamla, nu får vi liksom börja om ifrån början.. shiiit..
Jag är trött som fan idag. usch. Men nu är allt lugnt och stilla här hemma :)

Nu, när mitt blodtryck är lite bättre och jag inte har några krämpor idag, så känns det helt OK att vara gravid lite till. Men när det krånglar är jag less... 5 veckor till BF idag ![]()
Vad härligt! 
Hittade den här artikeln angående vattenavgång vid fullmåne - det är ju dags inatt
På förlossningen på Centralsjukhuset i Karlstad hänger en kalender som med gula knappnålar prickar in de datum då månen är full.
– Myten säger att fler föder kring fullmåne, och det brukar vara lite fler vattenavgångar just då. Här sitter de ju ganska tätt, säger barnmorskan Elisabeth Brynolf och pekar på knappnålarna som visar hur många som fötts under den förra fullmånen.
Det finns studier som visar att fler barn föds vid fullmåne, men det är inte vetenskapligt belagt. Trots det så väljer många sjukhus att markera månens gång.
Jaså, det var ingen som ville föda i fullmånens sken
Vi får nog sikta in oss på nästa fullmåne, då är jag i v 39
Grattis 2barnsmamma 
Min sambo fyller också år idag och vi har firat genom att tillbringa dagen på Ikea och köpt allt det sista till lillan - säng, sängkläder och lite annat smått och gott. Imorgon blir det montering! ![]()