Inlägg från: mamma smurfen |Visa alla inlägg
  • mamma smurfen

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-12-16 12:10:16 följande:
    Alltså fy vad deprimerande! Har fått en hemorrojd och den gör pissont, och var jag än läser så verkar det som att har man väl fått det så har man det för alltid och det är skitsvårt att få det bortopererat. Vafan, jag vill ju inte gå runt hela livet med hudflärpar i rumpan och verkligen inte hemorrojder! Någon som har erfarenhet av hemorrojder för jag har aldrig haft det innan och vet således ingenting känns det som
    Jag hade de engång...men de försvann, fick vara hemma från jobbet i 3 dagar, de gjorde så ont att jag inte kunde gå, än mindre jobba( jobbar som servitris/bartender, så du kan ju tänka dig hur DET hade gått*ler* )

Jag ringde min vårdcentral å fick rådet att köpa hem lindrande salva...kommer inte ihåg va de hette nu, men ring din BM å fråga vad du kan ta ...

Vart påväg att få nya nu för någon månad sedan, men fick rådet att tömma tarmen ordentligt, så kanske de skulle försvinna, så jag tog en dos med laxermedel, å när de väl gjort verkan, så försvann hemoroiderna ganska snabbt oxå ...

MEN..läste förut här, av någon..att man ska vara försiktig med laxetativ medel som gravid...för det kan tydligen starta en förlossning?
    Hur som haver....de funka för mig iaf.... 
  • mamma smurfen
    nikka skrev 2010-12-16 12:17:15 följande:
    Jag ansluter mig till den klubben oxå Glad
    ullabella sekreterare skrev 2010-12-16 12:17:00 följande:
    Nej jag har typ inga känningar :( har läst om er som haft nmassa sammandragningar o förverkar. Inget jag känner igen mig i. Vill så gärna att barnet ska komma innan julafton och vi e hemma då.
    Känns som man har press på sig för att man har passerat det jäkla datumet. Dock var sambon ur gullig igår och ägnade hela dagen åt mig o servade mig. Vi låg i soffan från morgon till kväll o såg film förutom när vi åt.