Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

delifi2 skrev 2010-11-30 21:45:12 följande:
    Idag köpte vi blöjor och de ä rju såååååååååååååååå små och söta ju

Det känns bättre när mannen oxå lägger sig i. Det var han som sökte efter bebiskläder å¨facebook och specificerade att det skulle var flickkläder

Min bm trodde inte heller jag skulel gå tiden ut, men hon får absolut inte komma den 10 december för då fyller Ellot år, vill att de ska ha egna dagar iaf
    Tänker likadant, jag är beräknad till 1/1, min dotter är född 11/1, bebis får ta vilken dag den vill i januari, förutom sin storasysters! Hon hade den först :P haha

Ja, lite molvärk har jag allt ikväll, jo men tjena, då är det nog igång.. tänk om man kunde sluta leta tecken :(
  • ludicrous

Underbar dag!
    Solen skiner, det är nån meter snö, kanske mer, på marken, -10 grader och allt känns bara enkelt och bra :)

Har haft några gnälldagar, men den här dagen kan då inget förstöra känns det som :D

Jag är ju ute och går mkt, och senaste dagarna har jag börjat få någon konstig känsla i undre delen av magen och i ljumskarna. Kan inte riktigt beskriva.. Det gör inte riktigt ont och det är inte riktigt sammandragningar, det känns typ.. tungt eller vad man ska säga. Aaa, svårt å förklaaaara, men det kommer bara när jag är ute på mina promenader.. why?

Sen fick jag höra av svärmor häromdagen att hon hade fått skäll när hon väntade en av sina, vem det nu var, att hon åt för mkt clementiner??!! Inte fasiken kan väl det vara farligt????!

• ludicrous
    Jenni78 skrev 2010-12-01 11:21:18 följande:
    Go morron!

Ludicrous: Låter som att bebben har sjunkit ner bara. För mycket clementiner? Oooops! Jag som är storätare av sådana. Men jag förstår inte varför det inte skulle vara bra. Det borde väl vara extra bra om man "tar sig ett järn".

Intet nytt i övrigt. Men det får gärna vara lugnt fram till helgen. Då blir det nog aktiviteter både här och där... :)

Den har gnott som fasiken typ (ursäkta) i pullan på mig senaste tiden, kanske är så då :) Jag frossar i clementiner!!! Jag måste höra med BM, ska dit på fredag :P
  • ludicrous
    Jenni78 skrev 2010-12-01 11:36:42 följande:
    Du får rapportera clementinfrågan då! Ja, jag har känt att det svider då och då down there och trycker på speciellt när jag är uppe och går. Ligger långt ner nu. Ska till BM imorgon BF på fredag... Kom igen nu då! :)
    Ska jag absolut göra :)
    Idag är det en månad kvar till BF för mig... fuuusk
  • ludicrous
    Karttikeya skrev 2010-12-01 11:56:22 följande:
    Ja det är så himla kul att jag stod där och bara glodde och kände hahaha.. Och verkligen myste till det! Tänk att vi ska få en bebis som ska ha dom där små kläderna! Skrattande Har nog ingen overall i större storlek, så det får jag köpa eller önska mig Flört
    Jag slängde ihop en väska häromdagen, hade så ont så jag tänkte att det kanske var bäst ;)
    Vi har en fleeceoverall i strl 56, tänkte att jag nog vill köpa en fin sen när bebis är ute, denna är grå, och vi vet ju inte kön och jag vet med erfarenhet att kommer det en flicka kommer jag vilja köpa någon fin flickig overall ;D haha
  • ludicrous
    Jenni78 skrev 2010-12-01 12:17:44 följande:
    Jag börjar fundera ang. infektionsrisken, jag som badar typ varannan dag... :) Det är ju ofta man hör gravida som är öppna utan att veta om det. Är det så klokt att bada nära BF då?
    Det är ingen fara sålänge vattnet inte gått :)

Idag köpte jag förresten mandelolja på apoteket att smörja med mellan benen. Började med det några veckor innan dottern var beräknad, att någon gång om dagen smörja mellangård o allt vad det heter där nere. Sprack inget med henne, fick en liten liten bristning, inget som behövdes sys. Sen vet man ju inte om det berodde på oljan, eller om det var för att jag krystade i typ 1.5 tim så det hann töja ut sig, eller om jag inte skulle spruckit hur som.. men det är iaf värt att prova :)
  • ludicrous

Nu förstår jag vad Endel i tråden pratat om. Ett KONSTANT tryck neråt.. Gaash va jobbigt det är! Idag är det mycket sammandragningar, molvärk, ryggvärk o neråttryck...

• ludicrous

Majorima - ja vi håller oss ;) dottern fyller år 11/1 så innan dess får bebis allt ha kommit !!!

MFJG-aja baja ;)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)