December Bebis 2010 :)
har ju sett fram emot att äntligen kunna börja röra mig mer, UTAN att få ont av det, jaja....*ler* spelar ingen roll, får hel enkelt ta å snusa å gosa med sessan ist
Tack för infon
har ju sett fram emot att äntligen kunna börja röra mig mer, UTAN att få ont av det, jaja....*ler* spelar ingen roll, får hel enkelt ta å snusa å gosa med sessan ist
Lycka till Maria...ÄNTLIGEN är det DIN tur
morron=)
Här snöar det som 17, sambon har redan vart ute 3 ggr å skottat, å verar inte bättre än att han får skotta MINST 3 ggr till innan dagen e slut
.

å inte får jag träna än heller....*suck*
Ullabella:
Vi köpte Sempers magdroppar till lillan då hon verkade ha ont i magen....de kom lixom i "vågor",
hon skrynklade ihop ansiktet, å sedan drog hon ihop armar och ben mot kroppen och lixsom "krampa till",
vi masserade magen först, å växelvis upp med benen mot magen,
som att "pumpa" om du förstår....
Bvc-tanten rekomenderade Semper-dropparna och nu gör inte lillan så längre, och magen är mjuk=)
Så pröva...det är en "snäll" bakterie i dropparna så inget läkemedel, utan helt naturligt=)
För oss tog det bara ett dygn innan vi märkte en förbättring, men det kan ta upp emot en vecka oxå,
Hoppas det löser sig för er.
Har idag vart på BVC, för vägning och mätning=)
Hon har verkligen växt en MASSA *ler* på 3.5 vecka har hon blivit 5.5cm längre
Men vikten har denna veckan verkat "stanna av"
bara 10g upp på en vecka, så bvc rekomenderade mer mat..
kände mig som en dålig mamma, hon äter 120 varje mål å ca 6mål7dygn.
Trodde det var mycke jag.......
Finns här någon mer som inte kan amma, utan ger ersättning helt, å isf hur mycke äter ER bebbe isf?