Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi
    nikka skrev 2011-05-18 13:20:41 följande:
    Ojdå! Det blev visst lite fel Glad

GRATTIS suzzy!
    Tack! =)
    mamma smurfen skrev 2011-05-18 13:20:52 följande:
    Men GRATTIS=) å man e INTE gammal, utan man går från "gammal ungdom, till ung vuxen" bara så du vet*ler*
    Tack. Aha, är det så det är! =)
    LillSnurr82 skrev 2011-05-18 13:21:00 följande:
    Kan vara skönt det med...Skrattande
    Bara du och mannen eller med fler??

Åh vi var på babysim i går och Agnes gjorde sitt första dyk , stolt mamma Hjärta
    Ja, vill inte ha fest utan bara lugn o skön dag. Vi blir 8pers + Loke. Min o delar av hans familj blir det! =)

Vi har bara gått 2ggr o dyk tror jag blir nästa el näst nästa gång! Idag hällde vi vatten på huvudet! =)
    Loke 11/1-2011
  • LokesMammi
    mamma smurfen skrev 2011-05-18 13:25:29 följande:

Vet att de va ett tag sedan jag skrev, men det har vart MYCKE här hemma...

Några av er kanske kommer ihåg att skolan anmälde mina 2 killars pappa till soc...den anmälan har nu lett till polisutredning så båda killarna har vart på föröhr på barnhuset, de ska ev tilldelas en advokat, å jag har tillsvidare enskild vårdnad, iaf under förundersökningen och ev rättegång......så här e de upp å ner...samtidigt så har jag beslutat mig för att stämma honom på enskild vårdnad i TR, ska till advokat nästa vecka, för att se vad hon säger om mina "chanser" att "vinna" en sådan begäran......

Men Ellie växer på som bara den, fortfarande sover hon hela nätter, har börjat lite smått med mat, å igår testa vi välling för 1a ggn, idag fyller hon 5 månader=)

Usch va jobbigt!
    Tur att ni har stora damen o glädjas åt under den jobbiga tiden!
    Loke 11/1-2011
  • LokesMammi
    mamma smurfen skrev 2011-05-18 13:34:03 följande:
    Absolut att de är, hon är som en liten privat solstråle här hemma, aldrig gnällig eller sur, bara glad å pigg hela tiden=) 
    Skönt o han en sån hemma. Så sa jag till en kompis när hennes pappa gick bort, tur att hennes lilla Olivia lättar upp stämningen! =)
    Loke 11/1-2011
  • LokesMammi
    Saliva123 skrev 2011-05-18 14:15:42 följande:
    Suzzy
    Grattis!! Hoppas du får tårta o kramar

Har inte heller skrivit så mycket men läser det mesta ni skriver, om nätterna när jag ammar ammar 2 gr/ natt i vanliga fall. Nu är jag på väg till läkare då Assar har krupp o haft 40 graders feber i fyra dagar. Han är hekt färdig stackarn fler med kruppbarn?
    Tack. Inge tårta idag, men kramar blir det nog! =)
    Hua, läskigt med krupp. Hoppas Loke klarar sig!
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-18 14:17:59 följande:
    Stort grattis gumman på 30 årsdagen hurra hurra hurra Skål
    Tack! =)
    Loke 11/1-2011
  • LokesMammi
    ludicrous skrev 2011-05-18 14:20:38 följande:
    Nu tar han sig framåt också! Hjälp vad snabbt det går med utv nu.. Han blir 5 mån på måndag :)

Emil e sjuk, förkyld som attans och hostig :(
    Det gör nog Loke snart! Han tränar iaf på det. När han ligger på mage så drar han in knänan under magen o sen rätar han ut dom. Gör så hela tiden! =) Rumpan upp i luften! =)
    Loke 11/1-2011
  • LokesMammi

Igår drack jag ett glas vin o Loke fick ersättning igår kväll o inatt och trots det vaknade han med 3h mellanrum som vanligt! :/ Dom ska ju bli mättare på ersättning jue! :/

Loke 11/1-2011
  • LokesMammi
    Karttikeya skrev 2011-05-19 09:15:03 följande:
    Haha, ja jag har fått vänja mig vid en kille som inte sover till tio längre.. Men han somnar ju alltid innan 21 om kvällarna så jag är bara bortskämd. Men det är mer värt med sammanhängande sömn än sovmorgon. Glad Så om du inte fick något av det så FÅR du vara missnöjd! ^^
    får ingen sammanhängande sömn o ingen sovmorgon! =)
    Loke 11/1-2011
  • LokesMammi
    Karttikeya skrev 2011-05-19 09:23:32 följande:
    Då hoppas jag det vänder så att han åtminstone börjar sova längre om nätterna. Bara skillnaden tre timmars mot fem timmars är ju underbar.. Heja Loke!
    Ja, jag längtar tills han sover! Han vär jätte duktig första månaden, då kunde han sova till elva, tolv på dagen! Rena drömmen! =)
    Loke 11/1-2011
  • LokesMammi
    Karttikeya skrev 2011-05-19 09:53:30 följande:
    Förstår det! Hoppas det blir bättre snart..

Ja Tim sov så länge om dagarna förr också.. Men om han väljer att sova till iaf 8 om dagarna som "slutlig rutin" är jag inte missnöjd Glad Det är bättre än 5.30!
    Ja, Loke vaknar mellan 8-8.30 och tycker det är morgon. Alla säger att det är jätte bra o att det ÄR morgon då. Men inte enl mig. JAg vill inte gå upp före 9. hehe. Men ja, hellre 8 än 5.30! =)
    Loke 11/1-2011
Svar på tråden December Bebis 2010 :)