December Bebis 2010 :)
De som blev bekymrade över familjerättsmöten kan jag hälsa från de jag känner här som har vart där som sambos att de har blivit mkt bättre bemötta och iaf har sluppit de flesta frågor. En tjej jag gick i gymnasiet med sa att hon o hennes sambo fick skriva under och intyga att de hade haft sex med varann sen hade det räckt.
Hon som hade hand om oss igår sa att det ligger på förslag att även sambos ska slippa komma in i framtiden, att staten ska lita på att de vet vem som e pappa själva. Så de e tydligen bara särbos och sånna som jag o Pappan man inte kan lita på 
Jag frågade dessutom i telefonen när jag bokade tiden vad de kommer göra och då nämndes ingenting om frågor, det lät mest som om de skulle upplysa oss om info och sen skulle vi skriva lite papper o gå hem. Nästa barn ska iaf definitivt skaffas med sambo/make ;) för det här tänker jag inte gå igenom igen. Pappan verkade dock inte tycka att det var riktigt lika obehagligt som jag men sen verkade ju inte han ha fått riktigt samma frågor heller.
Jag hade hela tiden olustkänsla i väntrummet och tänkte
"tänk om vi svarar olika, vad händer då? Får han inte vara pappa till sitt eget barn då?"
Så det var ju tur att vi iaf svarade rätt:P. Vad som hade hänt om vi inte hade gjort det vet jag inte:/