TheUnknown skrev 2010-06-20 11:44:11 följande:
Nu börjar jag lugna mig... Tror jag. Imorgon ska vi prata, eller ja jag sa att han får ta det lugnt i helgen så hörs vi på måndag.. Jag kan bara hoppas att han lugnat sig lite och inte är lika arg längre och kanske går att prata med... Hur som helst tycker jag inte det är ok att han får bo i huset och jag o min dotter hos min mamma,så imorgon flyttar jag tillbaka och vill han inte bo med oss får han flytta sig... Alla trycker på runt om att jag ska göra abort vilket skulle betyda att jag får föda ut det, vilket jag absolut inte orkar gå igenom, men klarar jag att vara själv med en femåring och en nyfödd? Jag orkar inte ens tänka på det just nu, mitt huvud är fyllt med tanken att fixa vårat förhållande fast han är så bestämd att det är slut.. Varför hoppas jag? :(
Hemskt att dina nära runt omkring dig vill du ska göra abort!!! Bara säga en sådan sak,herregud! Det är väl ändå ditt barn,dina känslor,ditt liv!! Gud så hemskt o behöva ha de så,istället för att vi finns här för dig och hjälper dig o stöttar dig så gott vi kan!
Tror med du kommer klara o vara själv,man klarar med än vad man tror!
Och man vet ingenting om framtiden,kanske ni trots allt blir ett par igen,el du träffar en annan underbar prins
En kompis till mig blev själv med sin 2 åring o en nyfödd,killen drog. Har knappt någon kontakt me sina barn,men hon klarar de så fint,klart de e tufft! Men hon klarar de!
Din tjejja e ju 5år med så hon e ju rätt stor o förstår ju så mycket mer o kan hjälpa till på ett helt annat sätt

klarar o klä på sig själv osv!
Tänker på dig i varje fall i massor!