December Bebis 2010 :)
Elias äter allt + kryddor och salt som finns i maten.
Elias äter allt + kryddor och salt som finns i maten.
Flickor jag höll på att dö för ca 20 min sen !!!
jag är likom kattvakt till en kattunge och familjen är i belgien i 2 v och jag fick med hundmat från dom alltså katten är en ute katt men här e hon inne och går ut och gör sina små saker som våra 2 katter.
Men iaf jag skulle börja diska och skulle se hur mkt mat det var i den första hundmatburken öppnade och såg små små maskar FYFAN jag hoppade till och slängde hela skitet !!
Sen så fanns det mat kvar i kanmatlådan så jag tänkte jag slänger detta bort skulle lufta upp matskålen och ser TUSEN tals maskar STOR kringla omkring 
!!!   
Ang tänder...
Ellie fick brev i fredags från tandläkaren, hon ska dit nu i mitten av nästa månad*ler*
Visserligen e de ju bra att kolla upp dom, men herre min je...hon har 6 st, å hur dom ska lyckas kolla henne i munnen å undersöka är för mig en gåta!
Någon mer som fått en kallelse dit?

min pappa är 68 år och har aldrig haft hål i tänderna och inte jag häller och jag blir 27 år amadeus och ebba har det inte häller.
Åh på lördag ska jag och mannen sova i hotell en natt + spa och mat osv + bassäng
Rekord hihi idag sov elias från 19.00 till 09.30 !! vanliga fall 07.00 åååh jag har fått sova ut idag wooohoo