December Bebis 2010 :)

och jackan för bara 50 kr

åh remmar är ett måste annars åker Marcus i golvet på 2 sec 
Elias är inte nappberoände utan han har napp bara när han ska sova.
Eller är pömmsig av sig.
Men ett napp måste ha ha fast det bara är att stoppa in hans napp i munnen och vips så somnar han snabbt.
MEN nu hade vi inte någon av hans napp och han har 2 st nappar som är hans nappar som han bara älskar vi har 2 andra nappar som han stenvägrar stoppa i munnen han tar dom in och vill bita på dom och slänger bort dom snabbt på golvet.
Provade amadeus napp men lika som den så åkte den lika snabbt på golvet och en ilsken elias :-/
Nu sov han hela nappen utan nappen men idag MÅSTE vi köpa minst 2 nappar till honom.
Det låter inte farligt men 2-3 minuter är långa minuter då en mammas hjärta gråter när man hör honom gråter av att inte kunna somna utan sin favorit napp som vi tappade bort.
Det skrämmer mig redan nu när jag ska lägga honom hur det kommer att vara.
Han somnade igår kl 20 tiden och vaknade klockan 09.00 så han sov gott iaf men idag måste vi köpa en napp till honom det är ahns trygghet och hans snutta är hans liv haha
Så kan vi lägga han vart vi vill sen :)wooohoo är det bara elias som inte kan gå och som inte har tänder ? ![]()
Han är ju en liten pojke än hihi många av era ser så himla stora likom
Jag njuter här av att jag fortfarande ha en BEBIS här ![]()

Jo gå med stöd här med med våran soff bort som är lika mjuk som soffan haha ja extra soffa typ men vi har som bort hihi den håller han i och går och faller på rumpan och upp igen.
Men går inte utan att hålla i då hans ben är som små gummi ben hihi
Om jag står och han vill upp till mig tar han tag i båda bennen och försöker resa sig upp lyckas några ggr sen ger han upp tills jag tar honom upp.
Men nu äntligen kryper han och kommer i en bra tempo inte fort men kommer iaf fram gullungen han var ca 7 månader när han började gå några steg med krypningen sen la han av med att bara åla men när han blev nästan 10 mån började han krypa ordentligt nu kryper han och har inte sett honom åla alls
Inga tänder alls inte känns inte änns att det är på gång
så vi väntar på det kommer nog när han är ca 1 år ..
Inte brottom alls.
Tror bara han är den senaste pojken när alla andra e så snabba med allt haha igår satt jag med sambon och pratade om just detta om er och era söta små barn och sen pratade jag om Lillsnurran om agnes
och sa att hon ser så jävla stor ut när hon sitter i sin gunga
ser så lång och stor ut.
Sen tittade jag på Elias och frågade sambon ''Ja han e nog en dvärg som inte växer hahaha'' och jag hade så roligt.
Sambon bara såklart han inte är dvärg han är bara så sen i sin utveckling han tar den långsamma fina takten och vi ska bara njuta som vi också gör.
Då amadeus var ruskig snabb med allt .-)