December Bebis 2010 :)
Mornings
Mornings
Känner bara att ja MÅSTE skriva av mig lite...
Igår va vi å Avlivade våran hund... En rottis på 4 år... Han har visat tänderna mot killens son å vi har försökt att träna bor det men de har inte gått. Sen kunde ja inte gå ut med honom då han drar omkull mig och vaktar mig hela tiden å han ska även ta cyklister å mopedister när ja e ute me han... Fler saker har hänt men orkar inte riktigt ta upp de just nu.. Så igår tog vi ett långt hejdå!!
Så de va mycket tårar igår å idag tyvärr...
Sen har vi bytesdag på Söndagar å 5 min innan killens son kommer in så e ja inne på Facebook å läser att lillkillen har haft vatten fyllda blåsor sen i torsdags (vattkoppor tror mamman å mormor att de e)...
Å mamman har inte hört av sig till oss ang de...
Ja hade dom blåsorna förra veckan å då pratade ja me mamman och sa som de va.... Å så sa ja att om de kommer fler så kontaktar ja e läkare då ja bara hade 4 st på benet...
Sen va de inge mer snack om den saken!
Sen när lillkillen kom idag så hade han HELA benet fullt med dessa utslag även under armarna och på armarna...
SJÄLVKLART frågade ja om dom hade ringt läkaren å kollat upp detta men de hade dom inte..
Så Killen sa åt mig (för min och bebisens skull) att
ja skulle åka hem till min Lgh på andra sidan stan tills vi fick reda på vad dom här utslagen beror på...
Och självklart så gjorde ja de...
Nu e de så att vi ALLTID får ringa läkaren då Lillkillen e sjuk för mamman tycker inte om att prata med okännda i telefonen och lägger allt detta ansvar på oss...
För de e så att ja har jordens sämsta imunförsvar (stavas??)...
Så nu ligger ja här helt ensam i min säng å försöker sova...
de e inte de enklaste att sova ensam när man inte har gjort de sen i September förra året.... =(
Hoppas att alla sover så gott!!! Gonatt Kram
Lite hjälp tack...
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53566923.html
Har pricis gjort testet...
6 pojke och 13 Flicka
hehe vi får se vad som ploppar ut ;)
DAMIT!!
Ja blir lite nervös när ja ser den där unga tjejen som ska föda på Livet på BB 
Asså ja tänkte på en sak när ja såg på 5an förut....
Den unga tjejen fick ju k-snitt.... Kan hon ha gjort så sj så att hon fick de me tanke på att hon va så "hysterisk" å andades helt åt skogen???
Är de några fler i tråden som har några namn??
Vi har bara 2 st flicknamn!
Emilia och Smilla
Tyvärr verkar de bara vada jag som tycker om Smilla... Men ja tycker att de e så otroligt sött...
Killnamn kommer att bli otroligt svårt!!!
Jakob e väl typ de ända som vi har snackat om....
Sen står de helt still..... Tyvärr..
Men vi har ju en del veckor kvar dom flesta av oss =)
Hoppas att ni sover gott inatt..
Sj så joinar ja killen å hans kompis på altanen en stund till när dom tar "natteciggen"
dock har den hållit på i 1 timma nu ;)
Natti på er KRAM