December Bebis 2010 :)
Angående svettningar så har jag aldrig svettats så mycket som de första 2-3 veckorna efter förlossningen, var liksom inte ens lönt att byta kläder. Medan alla andra satt och frös svettades jag som en tok, var lite jobbigt :)
Angående svettningar så har jag aldrig svettats så mycket som de första 2-3 veckorna efter förlossningen, var liksom inte ens lönt att byta kläder. Medan alla andra satt och frös svettades jag som en tok, var lite jobbigt :)
Åh då har du nog din bebis om några timmar:)
När det många nattmatningarna, kräkningarna och klädbytena resulterade i denna lilla smilegubbe kände man sig lite piggare

Jag ska helt klart föda fler barn, ska bara hitta mannen i mitt liv först
Drack ett glas champagne igår vid 19 tiden, SÅ gott! Men bubblorna steg direkt till huvudet och några timmar senare och hela natten kände jag mig bakis. Undrar hur det går den dan jag bestämmer mig för att festa till det, får nog börja värma upp några veckor innan
. Nej usch baksmällan saknar man inte.. Har mer känt att vara pigg och må bra dagen efter är mer värt än festandet dagen före. Igår var jag dock sugen, hade tom förberett med pumpad mjölk och en mormor som kunde komma och hämta lillen från festen, men jag höll mig och det känns ju bra idag
.
Idag har jag varit mamma en månad, lite tårta på det kanske
ÄlskarNova: Ja ska du hinna med en 2011 eller en tidig 2012 har du ju inte så många månader på dig :).
Är väl lika bra att strunta i preventivmedel, borde väl dröja några månader iaf innan mensen kommer.
För min del skulle det inte förvåna mig om mensen kommer snart, är väl en superfertil jäkel..
. Har inte heller använt dom på nätterna vilket har resulterat i ett antal nerkräkta pyjamasar så det kanske är dags ja..
Idag är han en vecka

I början var Anton också jättearg vid blöjbyte så jag tog en rullad filt och la runt honom så han fick det lite varmare och ombonat:). Blev lite bättre iaf. Efter 2 veckor ca insåg han nog att det här med att byta blöja var nåt som skulle ske ofta så det var bara att gilla läget:). Har oftast inte varit några problem sen, nu har vi trevliga små pratstunder istället för skrikfester. Men allra bäst mår han när torktumlaren är igång, då är det varmt och skönt inne i badrummet:)