Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

December Bebis 2010 :)

Det àr bannume inte làtt att bada Oliver ensam. Men gòr jag det inte sà blir det ju inte gjort dà min sambo kommer hem fràn jobbet viud 21 ,varje kvàll utom Fredagar dà han àr ledig.
    Stackarn, han halckade ur mitt grepp lite och jag hade bara hans arm kvar att hàlla i dà jag drog upp han snett och inte hade jag màrkt att han màste ha fàtt iaf halva ansiktet under vattnet fòr han hostaDE OCH HADE SIG ETT TAG , STACKARN, MAN FàR JU Sà DàLIGT SAMVETE!! Ops stora bokstàver, orkar inte àndra pà det.

• Stronza simpatica

Min lilla prins àr lite sjuk fòr fòrsta gàngen i sitt liv , har feber (38) av och till, lite hosta och snorig med en massa slem i halsen. <stackars liten, men han àr lika glad fòr det .

• Stronza simpatica
    Haligh skrev 2011-06-05 23:02:14 följande:
    Förresten; jag har fått en inte oväntad men inte efterlängtad fråga, jag hoppades jag skulle slippa tänka på det. Jag ska ju jobba lite i höst och nu vill de att jag ska åka iväg en vecka i slutet av september. Det är en studieresa med 60 elever, utomlands, skulle åkt med i höstas men då var jag ju gravid och det är en tuff strapats. De är nämligen lite desperata, jag är den enda med rätta ämneskompetensen för de andra är gravida eller nästan pensionärer. Jag känner spontant att jag inte alls vill, vilket jag sa redan innan jag fick barn. Jag har ännu inte varit borta mer än några timmar från lilltösen. Min sambo tycker jag ska åka med men samtidigt har han ju inte varit ensam ens en natt med henne. Är jag värsta hönsmamman som inte vill åka bort så länge så snart?? Skulle ni kunna tänka er att göra det? Känner mig så himla rådvill, även om mitt hjärta säger klart nej...
    Jag fòrstàr dig, skulle inte heller kunna àka. Saknar honom bara under tiden han sover pà nàtterna (fr 20-6), haha kanske inte àr sà normalt men sà àr det!
    Tycker dock inte att det àr fel att àka eller sà, de har ju 2 fòràldrar, men som sagt jag skulle inte palla vara ifràn Oliver sà lànge. Hittills har jag bra vart ifràn han som làngst 3 timmar.

Oliver har fortfarande inte fàtt nàgra tànder men har dreglat och bitit pà sina hànder i tre mànader nu. Senaste dagarna har han spytt mkt ocksà, kn det vara en symptom pà kommande tànder ocksà??
  • Stronza simpatica

Fòr oss tog det òver 7 mànader innan jag blev gravid och jag vill bòrja fòrsòka igen nàr Oliver àr 1àr, men fòrst vill jag bli smal. Var òverviktig innan och 17n kg pà det sà jag màste gà ner myyycket innan jag tànker fòrsòka igen, men 12 har jag gàtt ner àn sà lànge och har bantat sen 1 april.
    Fick ju havandeskapsfòrgiftning ch àr ròàdd att det hànder igen och vill dàrfòr minska chanserna sà gott jag kan.

• Stronza simpatica

Anvànder ni redan gàstol?? Hòrt att det nàmts och undrat hur det gàr nàr de àr sà smà., Oliver àr ju 6 1/2 màn och han àr fòr liten fòr att stòdja sig fòr mkt pà benen ànnu.
  • Stronza simpatica

BVC koll idag: vikt 7450 64 lång. 6 mån och 18 dgr.
    Hon sa att han låg på sin viktkurva, vilken viktkurva det nu kan vara men jag förmodar att det är för förtidigt födda bebisar då. Längden har stannat av lite(bara växt 2 cm på en månad) men hon sa att det är normalt efter 6 månader.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)