NhjärtaD skrev 2010-07-04 22:35:46 följande:
God kväll alla!!!
har ni överlevt värmen ihelgen?
Det har jag

Fast knappt min sambo, hans knäskål hoppade ur led igår så vi fick tillbringa vår lördagskväll där inne :s, inget vidare...så jag får göra mycket nu, men han försöker faktiskt så gott han kan, har nästan blivit arg på honom för att han inte ligger still!!!
Idag har jag inte kännt av bebis

är det normalt ibörjan? e skit nojjig att de ska säga på tisdag att vår bebis inte lever

Vet inte vad jag ska ta mej till om så är fallet....usch....
Har någon haft problem med hemorrojder? Jag har aldrig haft det innan, men nu misstänker jag & sambon att jag fått de :s känns inte så¨kul....ikväll tycker jag även mina fötter känns lite svullna...
Idag har vi iaf köpt en fin ny vit spjälsäng på IKEA. ¨På Rean.
v17+6 idag & dax att ta kort....
ja trots jobb så överlevde jag=) nu 2 dagar ledigt...blir på stranden,så hoppas vädret håller i sig=)
Ne men i början är det inte alltid man känner bebis varje dag så här tidigt,det är väl mer efter en viss vecka och när man börjat känna rejäla sparkar som man ska känna varje dag...nån gång under 1 dygn sägs de ju. bebisen ligger ju för de mesta o sover
e hård i magen jag... så misstänker att jag snart får de om de ska hålla på så där,fick de me min första son,så får de säkert igen.
Ah så mys=)
ja att ta kort glömmer ja nästa varje vecka,veckorna går sååå himla fort!brukar me ta +6 för de mesta=)