Emelle skrev 2010-07-15 18:29:25 följande:
Men vad är det jag läser. Fyyy vad hemskt med era RUL idag ni som fått dåligt mottagande. Kräv ett nytt, herregud!
Majmamman08- Vem hade du? Vi längtar ju som tusan efter vårt RUL på Måndag. Kankse kan vara nbra att förbereda sig om vi ska till samma bm som du... kommer inte ihåg om vi skulle till samma.
Är ju i vecka 18 idag!! Tiden går så fort. Bebisen sparkar på jag känner den varje dag nu vilket känns tryggt.
Ser allt ut på RUL på Måndag ska vi börja handla saker då...
Ja vem hade jag?? inte en aning....bitterfittan kunde inte ens ta i hand och presentera sig själv..så inte en aning om vad hon hette, o iinte ville ja fråga heller,står väl i journalen sen, så henna ska jag ALDRIG mer ha!!!!
Ne ja ska ringa i morron o kräva ett nytt lixom,ett som man är glad när man kommer ut därifrån o inte ledsen! Hon vi hade vid nupp:et va ju hur gullig o go som helst,tog sig verkligen tid o svarade på det man frågade m,m!
sådan skillnad,tänk om man fått en sådan go!! Ne detta förstörde så himla dant ens lycka,kan knappt vara glad att bebis mår bra för hon va så jävla otrevlig!
och min sambo tilltalade hon inte ens! han existerande inte i hennes värld!
så sjukt besviken och så ska det verklige inte va el gå till!!!
va då inte kan se kön i v 19???hur kommer de sig då att alla andra får de??