Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Haligh skrev 2010-12-06 16:40:05 följande:
    Jag fick just en riktig blödning! På väg från jobbet och går in på toa, det var färskt blod med klumpar. Annars känner jag mig som vanligt, men jag har å andra sidan inte suttit o tagit det lugnt. Har ju haft blodblandade flytningar sen v 23 men det har varit mer rosa, aldrig rött blod. Hjälp, ska jag ringa in när jag kommer hem??! Kan det vara på g månne eller tyda på nåt som är fel? Jag blir jättenervös
    Ja, man ska alltid ringa in när det kommer blod.

Men var inte nervös, du får råd när du ringer
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter BF 101225 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    Saliva123 skrev 2010-12-06 17:21:56 följande:
    Blir igångsatt nu pga av för lite fostervatten, Wish me luck..!
    Lycka till!
    Haligh skrev 2010-12-06 17:35:53 följande:
    Jag ringde och de ville att jag ska komma in ikväll, usch jag blev så nervös att jag knappt kan tänka klart.
    Hoppas det är ett tecken på att du har börjat öppna dig, håller tummarna!
  • Mysmamma70

Lycka till alla som är på G

• Mysmamma70

Emelle -sanna ord. Jag har oxå levt med en sån man. Tyvärr går det inte att ändra på andra, precis som du skriver, utan bara på sig själv. Så för att leva med en sådan man måste man acceptera det och lära dig förhålla sig till det och förhoppningsvis finns det goda sidor dom överväger.

För mig var det en nyttig lärdom vilka egenskaper jag inte vill ha hos en man och den underbara man som jag nu lever med, bildar familj med och ska gifta mig med är raka motsatsen. Han gör allt nu när jag är sängliggande pga mitt höga blodtryck.

Och när jag klagar över att inte kunna hjälpa till säger han kärleksfullt "det är du som gör det största jobbet just nu"

Tråkigt för dig, Ludi, att behöva ha det så här just nu när dy behöver samla kraft istället!

• Mysmamma70

Ludi - stor kram till dig, förstår din frustration!

• Mysmamma70

Delifi - vilken sötnos, stort grattis!!!!

• Mysmamma70
    wildahallon skrev 2010-12-07 21:31:18 följande:
    Vet du hur avundsjuk jag blev nu? Jag vill också ha badkar! :(
    Försökte raka pussyn nyss, gick.... inte. ;) haha. men benen vart lena! ;D
    Badkar kan man inte leva utan, speciellt inte nu

Når du ner att raka dina ben - vilken lyx, hahaha

Här har det varit förvärkar hela dagen och kvällen, hade jag varit förstföderska hade jag trott att något var på G, men nu är jag fullt inställd på att gå tiden ut - 18 dagar till!

Men jag hoppas de gör lite nytta iallafall
  • Mysmamma70
    Stefanie skrev 2010-12-07 21:48:21 följande:
    Det är verkligen jätteskönt med badkar, glad att vi har det nu.
    Cissi7006 skrev 2010-12-07 21:40:44 följande:
    Badkar kan man inte leva utan, speciellt inte nu

Når du ner att raka dina ben - vilken lyx, hahaha

Här har det varit förvärkar hela dagen och kvällen, hade jag varit förstföderska hade jag trott att något var på G, men nu är jag fullt inställd på att gå tiden ut - 18 dagar till!

Men jag hoppas de gör lite nytta iallafall
    Jag lyckas raka benen även om det gör ont och är svårt att andas när man gör det. Och man måste ha tålamod, det är inte som förut när man rakade sig på en minut i duschen. Idag var det rktigt svårt, framför allt vänster ben av någon anledning. Undersidan av vänster ben...

Jag brukar ta hårborttagningscreme, det är lite lättare och ingen skaderisk
  • Mysmamma70
    Stefanie skrev 2010-12-07 22:02:20 följande:
    Jag har två presentkort som jag ska använda så snart det blir tillfälle efter att Liten tittat ut. Ett på en massage och ett på en sminkkurs. Sedan blir det att förnya garderoben och gå och klippa sig också!
    Köpa nya kläder längtar jag efter!

Lilleman var ju bara fyra månader när jag blev gravid igen och jag hade precis lyckats bli av med mina gravidkilon, men det var ju inte läge att handla nya kläder då som bara skulle passa några månader.

Fast brudklänningen till sommarens bröllop är inhandlad
  • Mysmamma70

Wildahallon och 2barnsmamma - lycka till idag!

Ludi - så trist att läsa, ta hand om dig själv, har du ngn annan som kan stötta dig?

Haligh - att du bara pallat jobba...

Svar på tråden December Bebis 2010 :)