December Bebis 2010 :)
Ellie gillar det lika mycket som att titta på dumburken

Bild på min sötis=)

Nu är det spännande här hemma...
Granntanten säljer tydligen sitt hus, vet inte om hon har gått bort, eller hamnat på hem, tanten är över 90 så vilket som är troligt, men hoppas ju givetvis på hem...en go tant är det
Visningen är just NU*ler* sitter å spanar in folket som är här, vill ju veta hur mina eventuella nya grannar ser ut att vara för typer.....hoppas ju på en barnfamilj, än så länge har 3 par vart där....
Vill ni kika på huset finns det på bjurfors.se sök på östra arödsgatan...det gula huset man ser i bakgrunden är mitt slott
Hej på er=)
Har precis kommit hem från Bvc hade en info träff ang sprutorna hon ska få nästa vecka,
vi vägde å mätte snuttan med,
hon är nu hela 6kg "tung" och 62 cm lång
Så ca 12 cm längre har hon blivit sedan födseln, och ca 1,5 kg tyngre.
Sambon var som vanligt med, så vi passade på att luncha ihop oxå*ler*

Ja alla bebisars behov är olika...
Här är det olika hur mycket närhet Ellie behöver, men oftast är hon supernöjd bara hon får "leka" i babygymmet, eller sitta i sin babysitter, hon brukar "vara med" när man gör saker, men sitter/ligger vid sidan om när jag lagar mat, städar eller kollar på tv....
När hon ska sova så funkar det oftast med att man "bara" lägger henne i hennes säng, i med nappen å så somnar hon, å ibland vill hon ligga i famnen å gosa in sig med näsan i armhålan, å somnar sååå gottit så.
Däremot funkar inte vagnen som "sövning", vilket de båda andra grabbarna älskade*ler*
Hon är heller inte grinig, utan bara go å glad mest hela tiden...inte en när hon presterade en GIGANTO bajsblöjja på Ikea igår, så gnällde hon....
Svärfar blev nästan shockad när jag sa att hon "bara" gråtit/ vart otröstlig 4a ggr hitils...-idag menar du, frågade han..
-Neeeee, från att hon föddes..svara jag*ler*
Jag är otroligt glad över att hon är så tillfreds med allt, men samtidigt är jag lite "avis" på er andra..som har bebisar som VISAR att NI behövs, för här känns det som att det kvittar VEM som tar hand om henne, bara någon gör det så att säga....