Inlägg från: Minifer |Visa alla inlägg
  • Minifer

December Bebis 2010 :)

baka, inte bara. Se jag är så upphetsad att jag inte ens kan skriva!

• Minifer

majmamman08: för beckers nya hem, tydligen, tror jag, haha! Går allt vägen får ni se oss på tv om någon månad eller så. Hur sjukt är inte det?? Jag kanske måste fly landet, hahah, hjäääälp!!!

• Minifer
    ÄlskarNova skrev 2010-04-16 19:30:03 följande:
    majmamman08: tack för svaret! ska iaf nämna det för min mvc-sköterska nästa gång tror jag. Förresten: Idag är det bara 3dgr kvar till VUL!
    ooh spännande!! {#lang_emotions_laughing}
    Emelle skrev 2010-04-16 19:51:43 följande:
    Spännande!!!!
    som tusan! Gud vad besviken jag blir om det inte blir något nu, haha!

Wah, jag fick värsta illamåendevågorna nu när jag lagade mat, isch. Försvann när jag åt dock, puh!
  • Minifer
    Juvel skrev 2010-04-16 20:32:37 följande:
    Ni som har fler barn, har era graviditeter varit likadana? Jag mår bra, inga symtom alls! Med dottern mådde jag illa, var sjuuuukt trött, ömma bröstvårtor första tiden. Kommer dock inte ihåg när det började och jag är ju bara i vecka 4+nånting men jag undrar om man måste ha samma symtom varje gång? Eller kommer de senare tro? Visst har jag aningens svullna och ömma bröst och lite molvärk som är ganska svag men jag undrar ju....
    samma här! Sist hade jag ONT i nipplarna, kissade jätteofta och var HUNGRIG. Och supergasig. Och hade mer molvärk. Nu känner jag ju typ ingenting! =)
    Emelle skrev 2010-04-16 19:56:45 följande:
    Jag med. Usch för stek os. Men jag messade sambon att köpa tacobröd osv på hemvägen från fotbllsträningen så det blir det istället för paj som jag lovat göra Lite förståelse måste dom ju ha!!!
    hehe helt rätt!
  • Minifer
    Juvel skrev 2010-04-16 20:50:45 följande:
    Thanx girls för lugnande ord. Ska kanske inte ropa hej innan jag är över ån heller, snart ligger jag kanske där och tokspyr bara för att jag nu önskar mer symtom... Skönt att höra att fler mår BRA;)
    haha, ja jag njuter som tusan, tanken av att vara gravid och inte må tokbajs är otroligt upplyftande, hehe
  • Minifer

majmamman; Aj pråmmis! Jag är med i ett register där folk kan leta efter skådisar och tydligen hade de hittat mig där :D Blev heeeelt tagen på sängen när de ringde in mig för provfilmning. Av en slump (läs "jag har inget körkort") var maken med och det tyckte de var toppen och tog med honom också. Och sonen är med, hela lilla familjen =9

• Minifer
    MajMamman08 skrev 2010-04-16 21:33:40 följande:
    Gud ja,så himla skojigt Får du avslöja vad ni ska göra för något på reklamen?? Skit kul o ha som minne sen jue
    ja specieellt att visa för sonen när han blir större! :D Jag tror (de har gjort ändringar i manus) att vi ska stå och köpa färg eller tapet av en expedit =)
  • Minifer

jag undrar också hur det funkar med nupp och kub. Privat går det på typ 4000 här =( Förra graviditeten hittades vid Rul markörer för både trisomi 18 och 21, och vi blev erbjudna fostervattensprov av en BM med skräckslagen min. Då var jag i v 19. De avr de värsta veckorna jag någonsin genomlevt i mitt liv och vill aldrig behöva gå igenom det igen (visade sig tack gode gud att det inte avr något fel) och kommer kräkas av oro ända till RUlet om vi inte får kubelinuppa. Usch!!!

Man brukar ju få gå på hälsosamtal väldigt snart efter plusset vid första barnet?

• Minifer
    NhjärtaD skrev 2010-04-17 21:06:08 följande:
    Hej alla gravida kvinnor Har nog tagit mej en timme att läsa igenom allt ni skrivit Kommer inte ihåg allt ni skrivit. men hej alla nya & Grattis! Beklagar så mycket till Jenny10 & Timjah Mina graviditeter har varit olika hittills, nu är det en blandning av de tidigare.... Har börjat må illa större delen av dagen, äter inga stora portioner, men vill ändå äta hela tiden...hel knas...kissar ofta, humöret är inget vidare, väldigt upp & ner, fortf eeeextremt trött... var på hälsosamtal i torsdags, gick bra. vikt 52kg.  Sambon kan ha någon ärftlig sjukdom i släkten som vi ska kolla närmare på. Nått med blodet. Inskrivning sker den 10:e maj! Hon sa att jag var i v 6 & hade BF runt 9:e, men hon menade nog 6 hela, BF får vara kvar på den 5:e tills RUL har gjorts. Så jag får snällt vänta & bara hoppas på att den lill* fisen i magen mår bra & växer som den ska! Vem det nu va som skrev om bluebox.se, jag beställde oxå en sån bok har inte skrivit dagbok med någon av de andra 2, men jag kommer ihåg rätt mycket ändå, men ska bli kul & fylla i, min svärmor skulle ge sin dagbok till min sambo Lite roligt! Denna helgen är vi barnfria, ele den minste åkte idag & kommer hem imorgon...så vi bara slappar i soffan ikväll, typ det enda jag orkar nu för tiden! Imorgon är det städ & sol dag! Har även varit på marknad idag med dottern min som jag lånade en stund Usch vad jag mår illa nu efter jag ätit kram på er, 6+5 idag
    heeej där! Välkommen=) Det var jag som skrev om boken, vad kul att du beställde en! Jag är heltnöjd med den! =)

tittis83: Grattis!!! Och välkommen i gänget! :D

Timjah och jenny10: Så hemskt hemskt ledsen för er skull =(((( Jäkla skit vad världen är orättvis ibland =( Stor stor kram på er båda
Svar på tråden December Bebis 2010 :)