Inlägg från: Smurfen83 |Visa alla inlägg
  • Smurfen83

December Bebis 2010 :)

Sitter här å väntar på att Morron-kaffet ska bli klart och lyssnar på lillkillen som brummar me bilen inne på sitt rum =oD
    Sen blir de å åka iväg å fira svärfars 50-års dag hos gammelfarmor =oD

Asså ja tänkte på en sak!
    E de nån som vet hur man övertalar sin karl med namn... Ja vill ju verkligen att Bebis ska heta Smilla om de e en tjej men ja har ingen bra taktik.. =) Finns de nån där ute som har bra tipps? Snälla Tell Me =)

Kom på ett killnamn igår.. Jerry
    De e ju inte så vanligt så tycker ja att de e fint..

Igår va ja hos farbror Doktorn å han sjukskrev mig 50% i 2 månader för ja har så mycket problem med ryggen..
    han ville göra så ända fram till december... men han sa att de va för lång tid...
    Han trodde inte alls att ja hade foglossning utan detta är ett bestående problem som ja har i svanken å min rygg är tydligen "över-rörlig".. så förklarade han de iallafall...

Ne nu skriker kaffebryggaren att kaffet e klart =)
    Så nu kilar ja ut å tar mig en kopp ;;)

Puss på er å ha en otroligt underbar dag alla tjejjer =)

• Smurfen83
    Gomorron Tjejer!!!

Nu måste ja bara fråga!
    Såg att ni hade pratat om Bröst igår....
    Igår kväll när ja tor av mig min BH så känndes de super knasigt...
    De känns som att ja har en minivibrator, typ en eltandborste som ligger å vibrerar i min högra tutte...
    Är det nån mer som har de??

• Smurfen83

Hello alla tjejjer =)

Hoppas att ni har haft de bra =) Sj så har ja legat dålig i sängen å bara sovit...
    Så ja har inte hunnit kollat igenom vad alla har skrivit...
    Bebis rör sig mer å mer för varje dag.. Nu märker man att den lille börjar förhänga med i dygnsrytmen =)
    Så fort Bebis hör sin storebror på 3 år så blir han helt vild å sparkar som en galning =) *gillar*
    Men magen syns inte så mycket än...

Hoppas att alla mår bra =) KRAM

• Smurfen83
    3 barns mamma84 skrev 2010-08-02 21:11:32 följande:
    Hahaha som min Elias då hahaha så fort han hör musik då vänder han sig snabbt och sparkar hårt på sidorna och mitten på magen
    Värsta vildingen
    men så fort sambon kommer ligger han still som en död fisk hahaha (mammas kille)
    Hehe killen min har också försökt att känna sparkar... men då e de samma sak... Bebis vill inte röra sig en mm. då... Men Bebis sparkar å har sig när Mormor lägger handen på magen... Men ja tycker de e ganska kul =)
    Sen har Bebis börja sparka som attans när ja åker bil... hehe

Nu blir de att fara till jobbet!
    Gomorron Tjejjer
  • Smurfen83

ja har inte varit här på ett bra tag å har missat över 100 sidor...
    Ni har varit mycket aktiva tjejer Skrattande
    Ja kan ju iallafall berätta att den lill* i magen sparkar...
    I förrgår så hade ja lagt mobilen på magen när ja låg å kolla på tv! Men den lill* sparkade så, så att mobilen ramlade ner =)
    Å sambon låg också å kollade på min magen å han började asgarva! Han tyckte de va super kul...
    Han kom fram till mig la handen på magen men ni kan ju bara gissa vad som hände.... JO Bebis slutade DIREKT! Ja började asgarva!!! Skrattande
    Sen när vi la oss igår så frågade ja om han skulle känna...
    Hans svar va (först) NEJ ja har gett upp... Bebisen blir ju lugn så fort ja lägger handen på magen!
    Självklart kunde ja inte hålla mig för skratt å då satte de fart i magen igen!

Nej nu ska ja ta mig ett varmt bad sen blir de å diska... Efter de blir de nog att springa hem till svärmor å kolla på Livet på BB.... Ja missade de förra veckan men hon va klok å spelade in de =oD

En en underbar dag Hjärta
    Glöm inte att kolla in min Blogg http://smurfen83.bloggplatsen.se/

• Smurfen83

igår frågade sambons mormor om vi ville att hon skulle sticka en liten jacka till bebis =) Å självklart får hon göra det. Det blir en lite brun tröja med gula ruter å en luva på... Tror ni att de kommer bli sött?? Hoppas de blir klar snart så att ja kan fota den å lägga ut den här... =)

Jag har iallafall inte köpt några kläder alls till Bebis... är det bara jag som inte har köpt någe eller finns de nån mer?
    Kram

• Smurfen83

Tjena Tjejjer =) I´m Back igen =)
    Har jobbat en del å mått pyton men fick en 100% sjukskrivning tills den 10/12 å ja e beräknad tills den 8/12 =)
    Så nu har ja mer möjlighet att hänga me här igen  =oD
    Imorron börjar Föräldragruppen kl 8-10 =) Vilket ja tycker ska bli otroligt intressangt... dock är ja lite nervös å hoppas på att de kommer att vara nån som e jämngammal med mig =)

Är det nån mer förstföderska som ska gå?? Hur känner/kännde ni inför första mötet??
    Gubben min ska dock inte me, han ville inte så han får väl stanna hemma så får jag "leka vuxen" själv =) hihi
    Så idag blir de att sova ensam hos en kompis så ja slipper sitta på bussen en timma innan de börjar=)
    (ja de e ju så att killen min bor inte i samma bostadsområde som mig så ja skulle få åka buss ca 50 min innan de börjar)
    Hur skulle ne reagera om inte eran karl ville me??

Ha de bäst <3

• Smurfen83

Momalicious- Jag blev me otroligt sur när han sa de men de e ju upp till honom... Tvingar ja honom så blir de bara värre Tyvärr....

Stefanie- Jag hoppas att han ska ändra sig men.... hoppas kan man ju alltid göra... för tillfället så kommer han nog inte att göra de...
    Asså han gick ju på ETT sånt möte under hans X grviditet... Å bara för att han tyckte de va tråkigt då så behöver de ju inte vara de nu och eftersom jag är på en annan vårdcentral så e de ju inte samma personer som håller i de... Men de spelade tydligen ingen roll =(
    Men men thats life...

Svar på tråden December Bebis 2010 :)