December Bebis 2010 :)
Att du inte kännt bebis i v16 är ju inget konstigt alls. Har en väninna som väntar sitt tredje oh inte känt bebisen innan v21. Ingen fara alltså
) barnet en gång, ska jag verkligen lyckas med det igen? Känns helt omöjligt...
) barnet en gång, ska jag verkligen lyckas med det igen? Känns helt omöjligt...
MFJG: hur går det?Tänker på dej.. Hoppas det slutat blöda!!
Och till alla er som fortfarande mår illa, jag tycker väldigt synd om er, jag kan inte ens föreställa mej hur det är att spy flera ggr om dagen i veckor. Jag har ju haft turen att inte må illa alls under mina grav. Istället äter jag som en häst och går upp massor=/
RUL om lite mer än 2 veckor, jippi!!! Någon mer som ska på RUL ungefär samtidigt? Jag ska den 5 Juli. Hoppas det går att se om det är pojke eller flicka, vill gärna kunna rensa ut bland sonens babykläder innan min foglossning blir alltför svår. Och så vill jag ta en shoppingtur till Gekås när jag vet vad vi väntar!!! Sist gick det inte att se på RUL utan vi fick snällt vänta till TUL i v 33, då var det knappt lönt... Jag är för snål för att betala för köns-ul!
Här får man inte höra hjärtljuden förrän i v 25 när nästa bm-besök är. Mellan inskrivningen och v 25 har man inga besök alls hos bm.
Har jobbat som usk på förlossningen ja!
och man behöver inte jobba på förlossningen för att fatta sånt. Säger ju sig själv tycker jag... Har väl inget att göra med var man jobbar?!!