December Bebis 2010 :)
Jag hoppas du kan njuta av din graviditet och ändå sörja- och vi finns ju här för att stötta nu när du går igenom detta!
Kram
Kram
Inatt träffade jag en gammal klasskompis som jag inte sett sen vi va 11 år- men han va ju givetvis skitsnygg och väldigt förälskad i mig så vi hånglade lite innan väckarklockan ringde.
Ja det va en dröm haha- ni smittar av er!!
Jag känner av foglossning idag- f*ck. Verkar som det kanske blir en repris på förra grav när det gäller det :(
Nä nu j-vlar har jag fått blödningar IGEN!!! Va e detta?
Ont i magen har jag oxå- inte bebis magen utan ovanför naveln och upp till revbenen..
Får fråga på inskrivningen om 2 veckor vad det är som händer med mitt lilla kön, kanske får räkna med att ha sånna här småblödninagr lite då o då
ojoj, nu ringde mvc oc puttade fram min inskrivning till torsdag!!! YES- de skulle ha möte när jag skulle dit nästa vecka- god bless meetings.
Nu ska jag berätta en skum dröm jag hade igår. Drömde jag va på mvc och de sa att jag skulle få ett missfall ( för blödningarna jag haft i verkligheten)
Iallafall kom det ut en falukorv utan skinn och efter det en jätte liten båt ( kopia av den vi har i real life) med en liten röd klump i- jag vet helt sinnessjut haha och drömmen va jätte sorglig oxå fast nu gråter jag av skratt.
Och häromnatten drömde jag att jag födde en son som va en exakt kopia av min 1½ åring Gabriel
- Jaha vi fick en till Gabirel.. det va ju lite tråkigt, jag trodde vi skulle få en ny bebis- sa jag till sambon.
I helgen flyttar vi till hus- så skönt!!
På tal om gravidförsäkring så har jag en från folksam, grund inte utökad. För när jag fick hem försäkringspapperna blev jag väldigt misstänksam för den täcker inget av det som är vanligt i sjukdomsväg för barnet och då kan det lika gärna vara...
Annars va det högre ersättning om barnet dog och det skiter jag i faktiskt- de pengarna kan de stoppa upp i röven- nu ska ajg till jobbet och sedan inskrivning TJOHO!!!
Idag har jag vatt på MVC- fortfarande BF 23 dec.
Ska däremot inte gå upp ett kilo under graviditeten och fått fysiskt aktivitet på recept (?!)
Hur fan ska detta gå?
Det kommer bli svårt men jag slutade röka förra graviditeten utan problem och bebis är den bästa motivationen man kan få!
Ska bara lära mig äta EN portion och röra på mig ordentligt- men jag tror det kommer gå jätte bra faktiskt ( om jag inte börjar samla på mig vatten)