December Bebis 2010 :)
Majorima och Haligh Ni hinner nog få bebis före mig. BF+2 idag.
Barnmorskan troded inte att Lilleman skulle komma före nyår. SF-mått är 37cm nu, så ökat med en cm från att ha stått still i två veckor och det märks vill jag lova.. nu är det på mm att det går att stänga jackan och det krävs en del trixande innan jag kommer i den.
Läkarbesöket gjorde mig oxå lugnade då sänkan sjunkit från 61 till normla 5,5, Jag fick hostdämpande utskrivet till att ta till natten så jag ska kunna få sova. Jag är inne på andra dygnet utan sömn nu, men så fort jag lägger huvudet på kudden eller soffans armstöd så väser det i bröstet och hostatackerna sätter i gång. Och nu har jag tryck nedåt hela tiden så det är bara att gå å kissa när man äntligen börjar se John Blund i andra änden av tunneln.
AnnaCL
Vår barnmorska sa på föräldragruppen att bröstmjölk aldrig fick mickras utan skulle värmas i flaska i ett vattenbad. Om Du fryst in mjölk så tina den i kylskåpet helst och sedan vattenbad.

Växer magen 1 cm till så får jag hålla mig inomhus tills det är dags.
behöver hon väl inte ringa och väcka mig??? Jag bara undrar. Man sover ju kasst som det redan är, jag behöver min skönhetssömn.