December Bebis 2010 :)
Här blir det inte heller fler! Dels ville sambon egentligen inte ha fler än ett, nu har han fyra.. Och dels så gjorde förlossningen så ont så jag vill inte vara med igen..! Min kropp är inte gjord för att bära eller föda barn.
Här blir det inte heller fler! Dels ville sambon egentligen inte ha fler än ett, nu har han fyra.. Och dels så gjorde förlossningen så ont så jag vill inte vara med igen..! Min kropp är inte gjord för att bära eller föda barn.
Maria - den kommer. När som helst men senast om nån vecka. Den kommer :) segaste tiden i livet e övertiden :P
Får man ha sex innan efterkomtrollen?
Asso HJÄLP!!!
Såg precis ( nu när man kan se sitt underliv igen..) att mina stygn släppt MEN det är inte läkt! Blev sydd i hö inre blygdläpp och nu har jag alltså TRE inre läppar! Jag tog en gravidförsäkring under graviditeten, kan man få ut nått tro?
Inte konstigt att jag varit så öm...
Moma- mjölken anpassar sig efter hur ofta barnet äter, pumpar man för mkt så kommer du jämt ha ett överflöd ;)
Vi är inte förlovade :) sambon har sagt att han ska gå ner på knä när vi är i Central Park, i New York. Planerar en resa dit typ i vår, så då hoppas jag han håller sitt löfte :P
Ska på efterkontroll i februari, vet inte hur vi ska göra med p-medel faktiskt. Sambon har ju sagt att han ska knipsa, då tänker ju inte jag betala typ 1000 kr för en spiral om den bara ska sitta några månader!
Jag kniper när jag kissar :) bra träning o så märker man ju resultat också :)
Delifi- vet precis hur du känner, både mina barn är "misstag". Blev gravid med dottern när jag var 16, men sa direkt ifrån att jag inte skulle göra abort. Denna gång var det svårare. Jag gick hos kuratorn på gyn och gjorde vul o så, fick tider till abort som jag avbokade. In i sista sekunden typ så velade jag. Eller jag visste ju att jag ville behålla, sambon ville ta bort. Börjar nästan gråta när jag tänker på det :( i 11+6, samma dag som det var försent att göra abort, dumpade sambon mig i ett nattligt praktbråk. Det tog lite tid med vi hittade tillbaka.. Har lust ibland att slänga det i ansiktet på honom " du ville ju inte ens ha Emil" men det kan jag inte...
Ååh vad frustrerad jag blir! Jag hade en gravidförsäkring så jag ringde trygghansa nu om min bristning. Det som hänt är alltså att en inre blygdläpp sprack så det blev ett lodrätt hack i. Det syddes med stygnen släppte så nu har det läkt utan att läka ihop, vilket resulterat i att jag nu har tre inre blygdläppar istället för två :P
Trygghansa säger att jag kan få pengar för vilken grad bristningen är i, jag försökte förklara att själva bristningen kanske inte var så svår, det är ju vad som hänt efter. Men hon fortsatte prata om hur svår bristningen var, efter ett bra tag fatta hon vad jag menade, men eftersom det inte var så att det var bristningen som var svår så visste hon inte om jag får ut nått. Ska till BM nu vid halv elva så ska dom få kolla på det..
Bra majorima, att du faktiskt skriver! Har inte upplevt precis det där, men jag tror man alltid tvivlar lite på sig själv som förälder! Jag får dåligt samvete om jag inte pratar och är med Emil varje vaken sekund han har! :(