• s89

December Bebis 2010 :)

hallonbanan skrev 2010-04-25 10:36:27 följande:
    Hej! har nyss plussat och är inne i v5
    Grattis!
  • s89
    Karttikeya skrev 2010-04-26 10:09:27 följande:
    Uhh, har börjat känna mig illamående precis när jag ska gå upp några dagar nu. Är det någon som också gjort det såpass "sent" i graviditeten? Är i vecka 8 (7+5 tror jag). Tur att det går över fort, men känslan av att nästan spy när man ligger i sängen är iinte skoj :D
    Tror det är helt normalt. Jag själv började må illa runt vecka  4-5 nånting. Och nu må jag jätteilla dagligen.. huahua.
  • s89
    ÄlskarNova skrev 2010-04-29 09:28:23 följande:
    Imorse fick jag en beige flytning igen..syndes när jag torkade mig första gången-sen inget mer. Kändes nästan som äkta mensvärk när jag satte mig på toan och inte växtvärk.  Sist detta kom var för exakt en vecka sen. Skulle haft mens som icke-gravid för två dagar sen-så jag sätter hoppet till det. Men suck alltså!! Man blir ju sååå orolig. Håll tummarna för mig är ni snälla!  v.8+3 idag..
    Håller tummarna för dig! Det kommer gå bra!
  • s89
    ensammamma skrev 2010-04-29 16:39:41 följande:
    Nej dom gör ju inte de......
    Usch vad jobbigt.. Har du fått utskrivet några tabletter?
  • s89
    Momalicious skrev 2010-05-03 11:55:14 följande:
    Gud vilken dag. Eller morgon. Satt på bussen på väg till skolan. Mådde mer och mer illa. Var tillslut tvungen att hoppa av för jag trodde jag skulle kräkas. Istället för att åka till skolan fick jag åka två (!) bussar för att komma hem igen. Trodde jag skulle svimma, dö och spy - allt på samma gång. Fy sjutton. När jag väl kom hem fick jag spytt och nu mår jag bra även om jag är trött. Så himla onödig dag!
    Usch din stackare.. Hoppas det blir bättre snart. Jag mår illa, men har inte spytt än. Hoppas jag slipper det.
  • s89
    Emelle skrev 2010-05-03 16:49:47 följande:
    HEJ!!! Gissa om vi är överklyckiga och skapligt lättade!! Finaste bebisen i perfekt strl och med ett så tydligt hjärta att vi såg det själva innan läkaren hann säga något. Kan säga att det föll en och annan glädje tår!!! Är sååå LYCKLIG!! Nu har vi skickat bilder till blivande mor/far föräldrar och våra närmsta vänner och syskon. Alla är så glada. Vilken fin dag!!!
    Åååh grattis!! Underbart. Vet hur den känslan är. Fick själv se ett tickande hjärta idag..{#lang_emotions_laughing}
  • s89
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-03 17:53:33 följande:
    Stort grattis  bara jag som e kvar med att få tid eller vadå
    Tack så mkt {#lang_emotions_smile} Känns jättebra!! Hoppas allt ser bra ut för dig med. Men det gör det säkert.
  • s89
    Mjukamilla skrev 2010-05-12 10:18:13 följande:
    jag får tyvärr kliva ur tråden... det fanns inget kvar i livmodern. som tur är slipper jag skrapning elle rnåt annat sånt då kroppen har skött sig ordentligt. tråkigt som fan, men jag var lite mentalt förberedd på det så jag är inte alldeles förkrossad. vi försöker igen när mensen kommit tillbaka.... jag dyker nog upp i en annan tråd snart igen
    beklagar.. Kramar om. Kämpa vidare!
  • s89
    mama kattis skrev 2010-05-12 09:31:46 följande:
    Hej hopp! Här är en blivande decembermamma till (om allt går som det ska, förstås)! 26 december är det tydligen dags, är i v.8. För några dagar sedan började jag bli så vansinnigt trött, men illamåendet har jag sluppit ifrån hittills, peppar peppar! :) Däremot har jag ont i magen, som kramp, speciellt sent på kvällar, nätter och tidig morgon. Är det det som menas med förstoppning?? Är första barnet för mig... Ha det gott allihop!
    Grattis grattis! {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)