ÄlskarNova skrev 2010-05-02 06:49:54 följande:
God morgon alla! Här är jag uppe galet tidigt för en söndag morgon.. meen vi somnade faktiskt halv sju igår kväll! haha!! Hade varit ute på valborgskvällen på utefest -scotts spelade. (Nova är hos sin farmor och farfar.) Jag var fyllechaffis! Lätt att skylla på att ngn måste köra. Sen vaknade vi så tidigt igår morse då katterna var igång tidigt och solen lös in. Så på dagen var vi så trötta-även om sambon var lite bakis också. Så vi köpte "Avatar"-filmen och la oss i sängen och tittade på den vid strax innan fyra och när filmen var slut halv sju så somnade vi. haha! Och när man då vaknar till runt midnatt känns det som man lika gärna kan sova resten av natten också-skönt! Igår fick jag också lite beiga flytningar på morgonen men inget mer sen..ställer in mig mentalt på ett missfall så jag inte blir besviken att det inte blir nåt. Men förstår ju att det är vanligt med lite blödningar när mensen skulle kommit i v.8+. Idag är jag v.8+6 och imorgon går jag in i v.10-helt galet! På torsdag (9+3) är det inskrivning men funderar på att fråga om jag kan skjuta upp det tills jag varit på mitt VUL i v.11+0 då jag ska få träffa läkaren också. Tror ni hon tycker man är knäpp och nojjig då? Vill liksom inte hunnit skriva in mig och så ligger bebis därinne och är död..
Känner med dig - jag har haft beige- gula- flytningar i ca en vecka nu. Ibland är det borta helt och så kommer de tillbaka när man börjar slappna av lite. Har inget ont - har du? Jag var på VUL i tisdags och kollade och såg ett litet hjärta - allt såg fint och normalt ut... Så jag inbillar mig att allt är lugnt fortfarande eftersom flytningarna ser ut precis som innan i veckan och då var ju allt ok. Tycker att du verkligen ska unna dig att tillåta dig att känna att du är gravid tills motsatsen är bevisad! Försök att få inskrivningen lite senare, tycker inte alls att de har ngn anledning att tycka att du är knäpp! Helt normalt ju! Själv ska jag inte på inskrivning förräns jag är i vecka 15, vilket känns löjligt långt borta.. Det är dock efter vi gjort cub-testet, så det känns ok ändå.. CUB-testet ska vi göra v12+0.
Till sist: Allt kommer gå bra! Tänker på dig! Kram!