Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

ondar skrev 2010-07-13 20:47:05 följande:
    Vissa BM mäter från huvud till fot och vissa mäter sittläget därför blir det enorm skillnad ibland:)
    Hm, gissar på 52 nånting, både jag o syskonen har vart där nånstans och pappan till barnet likaså skulle ja tro så:). Ja o syskonen var närmare 4kg allihop så kanske får en bebis på 52 cm och 3600gr hihi ska bli spännande å se om det stämmer:).
    Hur stora har dina vart på RUL, om du minns? Tycker det är spännande eftersom du har fått stora barn. Hur är det idag, är de längre än genomsnittet av barnen i deras åldrar?{#emotions_dlg.flower}
    Dottern var iaf mindre än sonen det kommer  jag ihåg.
    Sen på Tul så skulle ju dottern väga 3500g längden sa man ju aldrig det var år 05
    Sonen skulle väga enligt bm 4,500g och vägrade ge mig tid till Tul men på slutet när jag gick över skulle han väga 4,8g så dom har inte varit som dom ''skulle'' vara.
    Nu säger bm att denna jag väntar på är redan stor och misstänker stort barn med och amgen är dubbel dubbel så stor än då jag väntade på honom oxå.. känns som om dom räknad fel på 2 månader haha

Få se om jag blir förvånad och jävligt rädd när det gäller rul och tul ..
    Vet du var man kan och när man kan kolla hur mkt bebisen kommer att väga när den kommer ut ?

ÅÅh du kommer få norml söt liten ju avis på dig som fan..
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

När jag väntade ebba 05 tittade jag på ''Hur gör vi föräldrar'' det handlade om föräldrar som inte visste hur man skulle göra om ett barn slog sig eller inte sov osv osv .. sen om föräldrar som var 40-50 år som adopterade från kina första barnet.

År 08 tittade jag på ''barnmorskorna'' ÄLSKADE detta pogram gud vad jag älskade den och jag som födde ebba där och min bm var med i programmet
    Ungamödrar tittade jag oxå på en då ahde jag fått didos tror jag han föddes i augusti ..

Linn:
    Kan man se den via datorn ??
    Bor ju inte i svarige

• 3 barns mamma84

ondar:
    jag ska be min mamma att kolla upp på rul på ebba o didos och se hur långa dom var där då o vilken vecka

• 3 barns mamma84

Ondar:
    Jag var 3,600g och 49cm när jag kom ut fråm mammas mage 1 månad innan skulle komma ut i dec men ville ju ha min födelsedag i nov
    Dottern har en annan pappa och det äda jag vet om honom är att han är 189cm och är Tvilling själv med sin bror.

Sambon som är pappa till sonen var 4,500g och 53cm när han föddes hmm övertid.
    Så didos tog väl hans fotspår till 5810g och 62cm lite överdrivet

å ebba tog vikten jag hade 3,600g och hon 4140g och 52cm så jag vet inte varför sonen blev som han blev och det finns igen förklaring alls till varför.

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-13 22:11:53 följande:
    Vissa sidor skriver inte CRL utan huvud-fot-längd, det är därför det skiljer så mycket :)
    Det e ju nog då då
  • 3 barns mamma84
    Linn:
    Min navel är liten nu men som sandragumman sa så ser man bottnet haha coolt men min navel har aldrig varit utåt som en (kula) utan den har set ut som en navel men i minni minni format
  • 3 barns mamma84

Nu måste jag gå o lägga mig är så trött och ska upp igen (suck) klockan 05.30 så trött att ajg inte orkar göra något längre.
    Vet inte änns längre vad jag ska ha på mig för inga av mamma kläderna passar

• 3 barns mamma84

nu e jag hemma trodde allt skulle vara lugnt efter en hårt arbete men NEJ då ungarna ska hålla på och sonen gråter för att han vill sitta på min knä och det vill inte jag just nu.
    ååh blir galen...

idag har jag arbetat så mkt att jag fick molvärk och satte sih i ryggen med piss jobbigt och ont och trodde jag skulle få mens..
    så det var bara o ta lugnt och inte stressa..
    Sen får ajg hgåll direkt när jag ska börja gå snabbt inte håll som jag får utav att dricka utan bebisen i magen ja det sitter vid min navel typ och grymt jobbigt !!

• 3 barns mamma84

Nu har jag set filmen kärlekens mirakel åååh jag e så lycklig min lilla bebbe jag har i min mage
    Snart JA snart är det ''livet på bb'' jag kommer att se vija play kanal 5 redan set film klipp hihi läskigt att föda barn..redan rädd Om jag skulle på igångsättningen ...

• 3 barns mamma84

Hehe ja majmamman man ska klämma ut en melon hehe lycka till på Rul idag oxå

Igår fick jag värsta sparken från magen som om anonymisen ville bevisa att har var h*n haha herregud jag flög ju upp när jag låg i sängen på kvällen men så jävla mysigt !!!!!
    Idag e jag hemma jag jobbade igår och fick så smärtsamt ont i rygg och molande värk så jag tog det ledigt idag och bara få kunna koppla av när barnen e på dagiset.

JUSTE ALLA IDAG SKA SAMBON MIN TA KÖRKÖRTET HAN SKA KÖRA I 4 TIMMAR OCH OM HAN KLARAR ALLT IDAG FÅR HAN KÖRKÖRTET I HANDEN IDAG

Svar på tråden December Bebis 2010 :)