linasmama skrev 2010-08-29 12:44:48 följande:
Jag har inte kunnat sova något i natt

har haft ångest och vaknat flera gånger och bara gråtit.. Jag har mått skit dåligt..
Min dotter har haft både ögoninflammation och svinkoppor en vecka ungefär nu och var hos läkaren i onsdags men vi skulle bara fortsätta tvätta men det blir bara värre hela tiden. Det är så sjukt frustrerande när det aldrig blir bättre utan snarare sämre.. Jag har tvättat och tvättat och gjort allt läkaren sa men det blir inte bättre, tycker så sjukt synd om henne och känner mig som världens sämsta mamma för att jag inte kan hjälpa henne. Men fick en tid idag igen hos en läkare så får hoppas de har något vettigt att säga och gärna någon medicin också..
Måste få fingrarna ut arslet och ringa mvc psykologen och boka tid och prata lite så kanske jag mår bättre sen.. Är så mycket tankar och funderingar om allt nu när jag är gravid..
Ang ögoninflammation finns det en salva på apoteket som är receptfritt, kommer inte håg vad den heter men den är vädligt liten och har lite gul/vit förpackning. ANvänder jag till mina abrn när de har ögoninflammation,
Jag är en levande hormon när jag är gravid, är inne mycket på facebook och spelar farmville och fronterville, man ska bygga olika byggnader och till det ska man samla ihop hammaare, borr, spik osv min man sa (som ligger en level före mig) att man ska bygga nåt nytt och då började jag att stortjuta, jag var så lessen för jag blir aldrig klar med det jag bygger eftersom man ska samla ihop så mycket saker. Det tog knäcken på mig igår.
Sen efter gråtattacken kunde jag ju bara skratt åt det men just då gick min värld under.
Ser jag bröllop på tv så gråter jag, jag grät till den "lilla sjöjungrfun" oxå, ni vet det tecknade variationen drf att ariel inte hann visa vem hon var för prinsen elelr vad det nu var.
Får ni göra ett til ul runt vecka 34?
Här får vi göra det, ett tillväxt ul där de uppskattar hur mycket barnet kommer väga när de föds