Sandragumman skrev 2010-10-04 10:28:47 följande:
Bm besök nyss! Lämnade prover så fick inte veta nu hur blod/järn värdet var! Men har sååå liten mage ligger och snuddar de undre strecket på kurvan! Sf-måttet ligger på ynka 26 cm och nu e jag i veckan 30! Så nu ville hon ha lite bättre koll och bokade in mig om 2 veckor istället för om 5 veckor!
Hum..jag hade 27 i SF mått v 30 och min BM sa inget om de. Men kanske gör mycket skillnad på 1 cm

NhjärtaD skrev 2010-10-04 10:13:39 följande:
Hej alla!
Haft en hyffsad helg, i fredags var vi på Magnus Betnér, lördag var en skit dag trots lite shopping....men då tog vi oxå fram bebis kläder

rensade lite & sorterade....igår kom pappa & broder på besök, vi höststädade även våran uteplats, så idag ska jag & prinsessan plantera ljung.....
Ang skötväska har vi nu en SVEA väska....har funkat rätt bra trots att det inte är så många fack....får se om vi fortsätter med den...
idag är inte heller någon kanon dag...har väldigt mycket foglossning....bara ett hellsikke & lämna barnen på dagis :s
Hemmet ser ut som fan & jag kan inte göra nått åt det just nu

frustrerande!!!
Här skulle de med behövas höststädas

tycker de e så mys på något sätt.....och nu e de ju ännu mer mysigare, har aldrig någonsin längtat så mycket till Jul som nu, Ska bli sååå mys o bara få va inne o äta lussebullar o dricka glögg,hihi! Men lite promenader får de nog allt bli så fläsket förhoppningsvis försvinner lite snabbare
Mitt järn låg för 2 veckor sen på 104...fick tabletter o prova förra veckan....hoppas de hjälper för e sååå trött!!!
Orkar inte göra någonting,men beror på att jag har så ont i fogarna o gå gör så ont, och göra saker...! Vissa dagar e värrre än andra....