December Bebis 2010 :)
Jag vet inte riktigt hur det hänger ihop, men jag vet ju inte exakt vart jag befinner mig heller, eftersom min ägglossning tydligen levde sitt eget liv just den månaden jag blev gravid :P
Praktisk examination idag och jag är såå nervös.. :(
Någon annan än jag som känt mig lite öm i livmodern efter läkarens undersökning förresten? Är kanske inte så konstigt eftersom hon klämde på den, men. Och körde in det där ultraljudet xD
Praktisk tenta avklarad :) Nu är det "bara" den stora tentan som omfattar hela kursen kvar innan sommarlov.. 
Nästa termin ska vi två dagar efter kursstart ut på en 7 veckor lång praktik, på sjukhus blir det denna gång. Ska bli skojjigt, får hoppas man mår bra ändå till vecka 30 som jag kommer vara i när praktiken är slut ;)

Hej på er! Sitter hemma hos mina föräldrar eftersom vi inte fått internet ännu.. Och vi lär inte få det förrän i slutet på nästa vecka/början på nästnästa.. Hurra!
Men det är bara att hålla ut, men man känner sig faktiskt lite utanför utan internet, haha. Men vi har i och för sig rätt mycket att göra ändå. Packa upp allt och så vidare.. Idag ska vi slänga massor av skräp från den gamla lägenheten. Har dragit på mig en förkylning också, så hälsan är väl inte på topp. Men utöver det så har mitt illamående försvunnit och jag känner ärligt talat inte så mycket av att jag är gravid. Men det kanske är normalt det också. Är känsligare vid sex och mina bröstvårtor ska vi inte tala om.. Karln får INTE "gosa" med dem som han gjort förr 

Tror att jag går in i vecka 12 på lördag, samtidigt som jag skriver en megastor tenta.. 
På måndag ska jag ta prover för att se hur TSH förhåller sig och på tisdag fyller jag år, hurra! 
Vi hörs sötnosar!
Hurra nu har jag internet tillfälligt ett tag, förhoppningsvis tills vi får vårat bredband inkopplat. Har fått låna min kära sysslings mobila bredband och vilken befrielse det är! Har saknat att kunna prata med er här och att kommunicera med världen över huvud taget. Är ju sorgligt hur beroende man är av dator och internet..
Hur mår ni alla?
Jag känner knappt av att jag är gravid. Börjar noja mig för att det inte finns nån bebis kvar därinne, men det är väl bara dumma tankar.. Läste att nån av er börjat känna bebisen redan, jag längtar sååå tills man börjar göra det! Och tills det börjar synas lite, jag är mest bara fet :D
Hopp, så är man ett år äldre. Konstigt, känns inte så, jag är väl fortfarande runt 19 eller så? :P
Idag ska jag inte göra mycket. Tvätta lite kanske och gå en promenad, annars bara ta det lugnt. Har en förkylning som fortfarande försöker kämpa sig kvar i min kropp, men den ska uuuut!
Tänker massor på dig Malaki <3 Du är stark och kommer bli en toppenmamma när det väl är dags för dig igen!