ondar skrev 2010-07-08 16:45:03 följande:
Idag såg jag och Pappan bebisen

13cm lång från huvud till rumpa, minns dock inte vad hon sa att den väger:(.
Det var så STORT att se sin lilla krabat där inne, den sparkade och slog hihi.
Pappan frågade efter kön, men vi vet ju att de inte avslöjar sånt här.
Hon kollade dock extra mkt runt där efter att han hade frågat så att man själv verkligen kunde se, kankse trodde hon att vi skulle kunna avgöra själva men det gör vi inte:(.
Har dock en barnmorska som är bästa vän till mamma så har mmsat en bild till henne o frågat om hon vill gissa hihi.
Är ännu mer sugen på ett könsul nu måste jag säga. Men ont om pengar här så vi får väl vänta och se det som en överraskning.
BFdatum samma som innan, 7december, alltså gått 18v och en dag idag precis som jag trott hela tiden:).
Det kom en tår när den sprattlade runt, helt ofattbart att den bor där inne hos mig, att den e en bit av mig och Pappan. På bilderna ser det ut som om h*n har pappas näsa;) haha.
Delar med mig i bildtråden. Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har haft!

Men så härligt. Visst är känslan obeskrivlig när man ser sin lill* älskade vän därinne? Det är helt otroligt att man går och bär på världens bästa skatt!
Jag hittade ju en barnvagn på blocket nu, med babyskydd som ska skickas upp till mig imorgon. Ville tipsa er som funderat på att köpa babyvakt om att
www.barabus.se har köpt hem ett stort parti babyvakter som de sänkt priset på rejält. Jag klickade hem en Philips Avent SCD499 som brukar kosta 1395 kr, för bara 895 kr nu. De hade massor av modeller. Denna hade fått riktigt bra i tester, och ska vara absolut störningsfri. Tror det blir kanon.