3 barns mamma84 skrev 2010-05-26 22:20:07 följande:
Jag kan känna fortfarande röklust men jag slutade ju 16 april när jag var 100 på att det var ett + jag hade Sen har jag inte rökt''duktiga jag'' Men kan ibland känna att gud nu e det varmt och man ska ''grilla'' och ja du vet ciggen i fingret och bara koppla av!!Men ja sen är det ju äkligt nu det borde smaka skit i munnen haha så nej inte en cigg nu nej nej kan känna sug men att ta nej det vill jag inte för jag vet att det är skit nu Men men säger om ca 9 månader haha ja i Nyår då ska jag dricka och röka och festa och njuta av min bebis Jag kommer inte att amma då jag inte får bröstmjölk.
Nej det skulle vara skit äckligt att röka nu, men som sagt ibland kommer suget, speciellt på sommaren...
Jaså? Vad tråkigt...är juh så smidigt att amma....
Karttikeya skrev 2010-05-27 07:14:00 följande:
Praktisk examination idag och jag är såå nervös.. :(Någon annan än jag som känt mig lite öm i livmodern efter läkarens undersökning förresten? Är kanske inte så konstigt eftersom hon klämde på den, men. Och körde in det där ultraljudet xD
Det fixar du 

Emelle skrev 2010-05-27 08:17:35 följande:
Godmorgon.Vin ja....Det kommer jag sakna nu under varma sommarkvällar då vi sitter ute sent...Hitade ett jättegott alkoholfritt alternativ "fre", när vi var på systemet förra fredagen.Så det finns ju goda alternativ trots allt Något annat jag sakna är brieost. Trodde man kunde äta det om den var pastoriserad, men det var visst inte heller bra... Läste häromdagen att Bingo och Katrin fått sin som Ringo nu.Men vilket jävla namn el?? Grattis barnet! Har ni namn än?? Vi har två stadiga, men så får vi väl se hur de ser ut när de väl fötts!!
Ja det kommer jag med...men vad bra med ett tips  

Jag tycker den alkoholfria ölen från carlsberg är helt okej med...
Jaaaa brie ost, saknar jag med...brieost med salami baguette, mmmm....men man kan väl äta den om man upphettar den, men det är inte samma sak....
hahaha Ringo, ja, det var väl inte så roligt, brist på fantasi...
ÄlskarNova skrev 2010-05-27 08:38:28 följande:
Härligt dag det ser ut att bli-och jag som är ledig också!  Funderar på att göra stan och hitta ngt till kompisen som fick barn i förrgår kväll-en liten Elvira.   Passar då på att kika för egen del då med..hihi!   Vi har namn på lut..men inget är spikat alls. Jag kan tänka mig en hel drös medan sambon har kört in sig på några få. Han drömde förresten häromnatten att vi satt och berättade för Nova och hennes lillasyster (!) att de skulle få ett syskon. Så vi tolkar drömmen som att han gissar på en flicka till och att vi sen skaffar ett barn till. Inte mig emot! Vill gärna ha 3barn och han har innan sagt att det räcker med två. Men han har börjat ändra sig..sa häromdagen att han gärna vill ha två egna. hihi! Vi måste bara bygga ut isf..men det är på gång. (Har en som gör ritningar nu) 
Ja nu är det fint, jag är med ledig, ska läsa lite nu på fm bara, men skulle väl bli sämre i em :s
Åhh elvira är  fint...
Haha jag har alltid sagt jag ska ha fem barn  

Börjar luta ditåt med hihi...
empans skrev 2010-05-27 09:22:50 följande:
Hej Gänget!Jag är trött idag, inte kul. Var dessutom tvungen att gå upp strax före 5 för att ta mig till jobbet. Har dock tagit ledigt imorgon då vi ska på bröllop. Ska bli så kul. Ser till att köra dit då det ger mig en ypperlig ursäkt till varför jag inte vill skåla i champagne med brudparet . Men satan vad gott det hade varit.Hade tänkt berätta om knoddas för mina föräldrar nu på söndag. Börjar bli rund om magen och har inga fler ursäkter till varför jag inte ens vill smaka på vinet när vi ses. Tänkte ge överraskningen i morsdagspresent till mamma. Hon lovade mig under våren att sticka en kofta åt mig, jag har tappat bort min favvis från Filippa K och hon ville så gärna försöka sticka en liknande. Vi hittade i alla fall varken stickmönster eller garn som jag kände stämde så det hela rann ut i sanden. Nu har jag istället hittat stickmönster till en babymössa och sockor Har köpt garn och tänkte ge det till henne och säga att jag hittat mönstret jag vill ha och att om allt går som det ska så har hon till december på sig att få det färdigt. Ska bli mysigt...Hoppas ni får en fantastisk dag i solen!Må gott!
Låter juh som en kanon idé