• s89

December Bebis 2010 :)

Ninnie81:

Ååh vad mysigt att ni kände bebisen! Jag kände lite fladder i magen på vänstersidan.Supermysigt =) En liten bebis finns inuti mig. Man blir så lycklig. Jag och sambon blev jätteglada.. Idag har jag inte känt något, men det kanske kommer ikväll. Är det vanligt att man känner fladder i vecka 14-15?

Kram till er alla!Gravid 

• s89
    Ninnie81 skrev 2010-06-19 12:36:10 följande:
    jo de är de...men de kan ju även bero på att detta är mitt 3:e. med första sonen kände jag i v.15 och med andra i v.12-13. nu kände runt v.13. så de är inte helt ovanligt de...va kul..hoppas du får känna mer idag
    Okej, så pass Skrattande Mysigt ! Ja det hoppas jag med att jag får. Vore underbart! Längtar tills man börjar känna dem riktiga sparkarna,... hihi.
    Hoppas allt är bra med dig.
    Kram 
  • s89
    Ninnie81 skrev 2010-07-05 14:59:34 följande:
    Tänkte få klaga av mig och tycka lite synd om mig själv

ida var de egentligen meningen att ja skulle jobba natt men ja har varit tvungen att byta eftersom ja har sååå fruktansvärt ont i ryggen. eller de sitter på höger sida. tror de är en ischiasnerv som kommit i kläm ordentligt. kan gå 2 sten sen hugger de till och tappar all kraft i höger ben..hela ryggen och höften smärtar. sambon var tvungen att hjälpa mig upp från soffan idag...vill bara dö och gråta för de göra sååå jävla ont. hoppas de försvinner tills i morgon så ja kan jobba natt då

lite synd är de iaf om mig
    Usch då... :( Du tror inte det är foglossning då? Det har jag fått.. Är i vecka 18(17+0) Gör fruktansvärt ont! ObestämdTycker synd om dig. 
  • s89
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-05 15:49:04 följande:
    s89:
    Tänkte fråga du hade planeradsnitt i nov va ?
    Ja slutet av nov början på dec. Har inte fått datum o så än.
  • s89
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-05 16:00:14 följande:
    ok jag ska prata om detta den 12 okt då jag ska prata om igångsättning o kejsarsnitt i nov början på nov mån
      e så nervös
    Ja det kommer jag också att vara.. Men känns ändå skönt med snitt på nåt sätt. Men det klart amn är nervös.
  • s89
    Momalicious skrev 2010-07-05 22:10:54 följande:
    Får man fråga varför du ska få snitt? Du kanske har skrivit det tidigare, men mitt minne sviktar
    Har haft myom o endometrios. så dem vill göra snitt för det kan vara svårt att få ut barnet om man har sammanväxningar osv.
    Så lika bra att göra vad läkaren tycker. Känns bra att göra snitt. 
  • s89
    ensammamma skrev 2010-07-12 14:17:20 följande:
    Snart ska jag sätta mig på tåget å åka hem i den här olidliga värmen så vi får se om man klarar av de.. Önskar att jag kunde må bra istället för att må skit. Imorgon ska jag på mitt RUL.
    Lycka till! Vi ska också på RUL imorgon.. Blir spännande, hoppas allt är bra Glad Kram
  • s89

2 barns mamma84: Hoppas du mår bättre snart. Måste varit otäckt. Har känt mig yr nu under min graviditet. Men har inte svimmat än.. Tack o lov. Men varit nära..
    Hoppas allt är bra.
    Kram 

Svar på tråden December Bebis 2010 :)