Inlägg från: MajMamman08 |Visa alla inlägg
  • MajMamman08

December Bebis 2010 :)

s89 skrev 2010-04-13 09:36:34 följande:
    Förstår dig! Vi väntar.. Inga problem.
    hihi Men än så länge är jag Majmamman08 Men kan du inte göra en ny tråd då?? där vi kan presentera oss???
  • MajMamman08
    s89 skrev 2010-04-13 09:42:00 följande:
    Folk kan ju gå in där också o snoka?
    jo men ja mena för er andra jag kan ju berätta om mig själv,men nämner inga namn el vilken stad jag bor i än så länge
  • MajMamman08
    Malin o Henke skrev 2010-04-13 09:57:14 följande:
    Här blev det ingen December bebis... Komprecis hem från BM o det fanns inget litet knytt kvar...  Är verkligen JÄTTE LEDSEN....
    Beklagar
  • MajMamman08
    sommar83 skrev 2010-04-13 10:05:16 följande:
    Vad betyder TS? :) ny här så ja e lite kass på alla förkortningar ;)
    TS= Trådstartaren inte lätt med alla förkortningar!!!
  • MajMamman08

Har nu ringt till GYN! Och tydligen e de skit knas för dem o räkna då jag inte haft någon mens innan MF!! Hon satt säkert i 5 min o räkna o räkna,haha!!! Ja de räknar ju uppenbarligen väldigt olikt FL!!

Fick en VUL tid den 27 April!!! oh så som jag längtar dit!! Och att allt ser perfekt ut där inne
    Enligt FL är jag i vecka 8 då,men enligt hennes uträkningar är jag bara i v 6,så vet inte hur de räknar!! Frågade om man kunde se hjärtat då och då sa hon JA!! Så jag litar på henne nu att man kan se de!!
    Hoppas kunna få ett litet mer bättre datum då så jag har något hum om BF=)

• MajMamman08
    AnnaCL skrev 2010-04-13 10:22:07 följande:
    Vi kan ju få vara lite hemliga fortfarande, men lite om oss själva kan vi ju avslöja, jag vill ju lära mig hålla isär alla och lära känna er såklart. Vi får avslöja lite mer allteftersom tiden går. Någon som vet hur man gör en ny tråd som kan länkas till TS och där vi kan skriva lite om oss själva?
    Jag kan göra en sådan tråd annars??
  • MajMamman08

Nu har jag gjort en ny presentations tråd!! Hoppas den duger Så bara o berätta lite om sig själ om man vill de=)

• MajMamman08
    Malin o Henke skrev 2010-04-13 11:41:50 följande:
    TACK ALLA!!! Det värmer även om det gör SÅÅÅÅ ONT just nu i själen o hjärtat... Vi ville ju så gärna ha vårt lilla Knytt!!Men vi går väl på det igen SNART!!KRAM!!//Malin
    Förstår de tjejen Sänder massor med styrkekramar!!
  • MajMamman08
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-13 17:08:01 följande:
    Ojoj bim idag ingen mens och massa symtomer bara..Om den inte kommer den 20:e så blir det ett nytt test iaf..Kissar hela tiden och massa mer..Tappen ligger gömd bakvägg och stängd och mjuk. och massa flytningar såklart.
    har du testat dig dåe
    Juvel skrev 2010-04-13 16:37:31 följande:
    Testmissbrukaren är i faretn;) Var tvungen att testa igen idag, tog ett test vid lunch och det var ännu starkare än tidigare. Nu ska jag försöka hålla mig till nästa vecka för att testa igen och se om allt verkar ok (om testet fortfarande är starkt eller kanske till och med starkare...) Åhhh vad jag vill att det här ska gå bra...Emelle: Skönt att du blev lovad vul men när är du i vecka 7? Jag ska på vul den 28/4 och borde då vara i v.6-7 känns som en evighet dit...
    ja ska på vul den 27/4 längtar som en tok dit,men e samtdigti lite rädd!!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)