Stoce skrev 2010-04-22 10:25:14 följande:
Kommer precis från VUL och från att ha oroat ihjäl sig, så är jag nu så otroligt glad! :at slog så fint och jag är i v. 6. Det var alltså lite senare än jag trott, men vad gör väl det?! Underbart underbart underbart!!!! Tjoho!
ååh vad härligt!!
Jerseygirl: jag skall göra nupp o kubb. Förra graviditetet hittade de på RUL tecken på både Downs syndrom o edwards syndrom. Då var jag i v 19. Down är en sak, men edwards är inte förenat med liv utanför livmodern. Kul att behöva antingen föda ett barn som dör direkt efter förlossningen vilket man vet halva graviditeten, alternativt att döda ett barn vars sparkar man känner hela dagarna. Veckan efter fostervattensprovet var INTE kul om vi uttrycker det milt. För att undvika att någonsin hamna i den sitsen igen skall jag nuppa och kubba, för abort i v 13 är inte kul heller, men då känner man inte sparkar iaf.
NhjärtaD: Mina bröst är precis som vanligt, ingen skillnad alls och helt oömma :)
sorry att jag spammar, blir så dumt när man har flera sidor att svara på.
Själv är jag inte det minsta orolig av den enkla anledningen att jag helt enkelt inte kan få in i mitt huvud att jag är gravid! Är helt chockad av att det tog sig på andra försöket och får bara inte ihop det. Kände mig som att jag satt och fantiserade ihop allt hos BM och nu känns det som att jag tror det när jag ser det på ul. Har ju knappt några symptom heller vilket gör det ännu svårare att ta in.