3 barns mamma84 skrev 2010-05-15 10:24:09 följande:
ensammamma:Hoppas allt är bra med dig nu men om det blir värre kontakta läkaren så inget hämskt händer.Spännande att berätta men varför tror du att din mamma kommer att säga då för ?Är hon inte glad av att bli mormor igen?Här mår man bara illa kommer o går men inte så att man spyr alls alltså.Sen den jävla förstoppningen oxå det bubblar i magen men inget kommer inget händer Sen kom molvärk idag och igår och försvann oxå.Tänkte på har alla ni molande värk hela tiden eller är det så att ni inte änns märker det och inte har det ?Brösten är det samma inte ömma alls bara ömma bröstvårtor som in i heskotta det gör pisselipiss ont!!!!!!Hoppas det finns någon i magen bara.Var hos läkaren igår och gav vårt nr men hon hade redan skickat iväg papprena till bm och sjukhuset så hon sa att snart borde bm höra av sig till mig mer brev yess snart äntligen kan jag få en tid...
För att min mamma sa så jaha de va väl de jag trodde när jag ringde henne å talade om att hon skulle bli mormor när jag väntade sonen... Å sen för att jag inte ha de så bra med pappan å sen så har jag inge jobb så vi får väl se va hon säger ikväll..
ömma bröstvårtor men inget annat. Min magvärk blir värre när pappan hör av sig... De e typ som att han stressar upp mig så då får jag ondare i magen men när jag inte hör nått ifrån han så blir de bättre.. Nu har jag extra ont i magen för jag har ännu inte ätit frukost för den va slut hemma å hade glömt att handla... Så jag ska ner i lilla butiken å handla mjölk å färska frallor...