Inlägg från: MalakiW |Visa alla inlägg
  • MalakiW

December Bebis 2010 :)

Hej Minifer!
    Kan vi ta lunchen lite senare i morgon? Måste vara på ett möte kl.11.30 och är rädd att det drar ut på tiden. Är det ok om vi ses 12.30 istället? kram!

• MalakiW
    Minifer skrev 2010-05-05 21:07:33 följande:
    jaa, magbildstråd, jättemysigt ju! =)Malaki: I hear ya! 12.30 it is! Sitter och oroar mig för plats på mondo, haha, det löser sig =) Annars får vi gå någon annanstans. Hoppas hoppas det är varmt så man kan sitta ute. Ses imorgon då! Kod Grön!
    Gott! Kul att vi fick tag i varandra!! Var rädd för att du inte skulle se mitt meddelande. Så spännande det ska bli!! Om jag är lite försenad så är jag verkligen på G.. Jobbar rakt över gatan så det är ingen transportsträcka direkt .. Synes i morgon!!
  • MalakiW

hahah :) Ska försöka att vara där senast kvart över - en av de personerna som jag ska träffa ska vara på ett annat möte 12.15, så då borde hon i alla fall vilja gå ..)
    dubbelkram tills i morgon!

• MalakiW

ensammamma: ja tror det blir jättekul och spännande! Första gången jag går på blinddate! ;D

• MalakiW

Minifer! Tack för lunchen idag! Det var supertrevligt att träffas live! Det kändes som vi redan kände varandra sen tidigare! Det får vi göra om (om du inte blev avskräckt av mig det vill säga...) KRAM!

• MalakiW
    litenskatt skrev 2010-05-06 09:10:28 följande:
    Hej tjejer!! Var på inskrivning igår & är så glad över att jag fick barnmorskan jag ville ha <3 Har fått en tid till blodprov inför KUB-testet. Fler som ska göra det?  "Ett KUB-test (Kombinerat ultraljud och biokemi) är ett kombinerat ultraljud med blodprov. Här mäts mängden av graviditetshormonet beta-hCG och moderkakshormonet PAPP-A. De två hormonerna varierar på ett speciellt sätt om det finns sannolikhet för att fostret har Downs syndrom eller en annan kromosomavvikelse." www.minbebis.com/kub-test.html
    Ska också ha KUB-test : ) i v 12+0
  • MalakiW
    Minifer skrev 2010-05-06 14:48:55 följande:
    Nej usch det var fruktansvääärt..............trevligt!!   Håller med du, massa luuncher framöver medans magarna växer hoppas jag!!! Askul att träffa en vilt främmande människa och klicka så bra! KRAM tillbaks!! Weeeeeee!
    hehhah läste för snabbt först och såg bara "fruktansvärt".... ;P Det var så kul och lätt och prata med dig och det kändes som tiden bara flög fram. Kändes som vi kände varandra! Bra - säg till när du är på gång i city igen så kan vi ta en lunch snart igen! Då kan jag visa dig universitetshuset om du är intresserad {#lang_emotions_flower}
  • MalakiW
    MajMamman08 skrev 2010-05-06 14:51:35 följande:
    Men så roligt med hemliga blinddates Roligt att ni hittade varandra!!Gud man blir ju hungrig av ert prat om lunch,hihi!!! Tänkte åka o köpa mig en sallad sen innan jobb o en glass,mums första får i år i så fall
    ja det var skitkul! Jag som var rädd för att vi inte skulle ha ngt att prata om.. Inga problem alls!
  • MalakiW
    Emelle skrev 2010-05-06 15:42:22 följande:
    Härligt!Visst är det mysigt att ha någon/några att följas åt i graviditeterna med. Härligt!
    Ja och träffa live! Det kändes overkligt verkligt att få ett ansikte och röst till en person man bara pratat med på nätet :)
  • MalakiW

Inte för att noja till det... men är det ngn som har erfarenhet av att ha bruna flytningar (obs inte färskt blod) i två veckor i rad? Jag har haft det nu i nästan två veckor och börjar bli duktigt trött på det. Inbillar mig att så länge det inte är färskt blod är det lugnt.. Jag har dessutom inte ont.

Var och lämnade urinprov idag pga misstänkt UVI. De kunde inte se ngt direkt så de ska skicka det till odling. Tar väl 3-4 dagar innan de har besked..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)