December Bebis 2010 :)
Hej Minifer!
Kan vi ta lunchen lite senare i morgon? Måste vara på ett möte kl.11.30 och är rädd att det drar ut på tiden. Är det ok om vi ses 12.30 istället? kram!
Hej Minifer!
Kan vi ta lunchen lite senare i morgon? Måste vara på ett möte kl.11.30 och är rädd att det drar ut på tiden. Är det ok om vi ses 12.30 istället? kram!
hahah :) Ska försöka att vara där senast kvart över - en av de personerna som jag ska träffa ska vara på ett annat möte 12.15, så då borde hon i alla fall vilja gå ..)
dubbelkram tills i morgon!
ensammamma: ja tror det blir jättekul och spännande! Första gången jag går på blinddate! ;D
Minifer! Tack för lunchen idag! Det var supertrevligt att träffas live! Det kändes som vi redan kände varandra sen tidigare! Det får vi göra om (om du inte blev avskräckt av mig det vill säga...) KRAM!
Inte för att noja till det... men är det ngn som har erfarenhet av att ha bruna flytningar (obs inte färskt blod) i två veckor i rad? Jag har haft det nu i nästan två veckor och börjar bli duktigt trött på det. Inbillar mig att så länge det inte är färskt blod är det lugnt.. Jag har dessutom inte ont.
Var och lämnade urinprov idag pga misstänkt UVI. De kunde inte se ngt direkt så de ska skicka det till odling. Tar väl 3-4 dagar innan de har besked..