Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

ja tack gick å kikade igen å se där ni har rätt... kollade inte så noga tydligen, jopp bäst att ge för mycket än för lite å skicka med nå bifogat papper om de är nå man vill få sagt eler förklara.

Då ska jag fixa de där imorgon å skicka in det så får vi se då....
    tack för hjälpen

• Sandragumman

jag har inte heller någon aning.... hade varit kul med en av varje så jag kan hoppas lite på en tjej men samtidigt vill jag jätte gärna ha en pojke till.... men tiden får utvisa

• Sandragumman

Om vi får en flicka blir de nog Elise och blir de en kille blir de nog kanske baltazar. Vi har så svårt att hitta killnamn som vi båda tycker om och baltazar började som ett skämt först. Haha och tänk om de nu råkar bli baltazar då har vi 2 visemänn casper och baltazar. Hahahaha

• Sandragumman

Endel barn klarar av att sova med kuddar men endel är omöjliga. Så kudde är nog en individuell fråga. Jag köpte Ikeas täcke och kudde för nyfödda men de är ett varmt täcke som nästan är lite för varmt för min lilla son nu, och många klär ju sina bebisar i pyamas och då behöver man inte så varma täcken kan räcka med en filt oxå. Men min situation var så här då: täcke och kudde för nyfödda från Ikea och deras påslakan mm, madrasskydd/kissskydd är ju oxå att rekomendera. Hoppas de inte blev för invecklat, hahaha

• Sandragumman

Ja nog räcker det med fleeceoverall för i vagnen har man åkpåse och kanske en filt och då är de nog varmt och om man går in och ut ur bilar i babyskyddet så kan man ju bara lägga på en filt.

• Sandragumman

Grattis grattis nu ramlar beskeden om hp in lite titt som tätt för de flesta. Jag väntar på att chefen ska skicka hem pappret till mig och de sista arbetsgivarintyget sen skickar jag pappret å ser vad som händer. Blir nog i slutet av sep eller i början av okt för arbetsgivarintyget kan nog inte bli klart förens dess.

• Sandragumman

Håller tummarna för dig Stefanie.....

själv blev jag en hormon idag, har inte haft nå jobbbigt alls med de, men såååå ledsen man kan bli för inget!

Men iof så känns de som att allt har gått fel idag plus en liten ond och galen kille som fyller 3år på lördag som trottsar....

usch har bara en skit dag!

• Sandragumman

stefanie: hur gick de för dig? de var väl du som skulle till läkare idag ang tappen?

Svar på tråden December Bebis 2010 :)