December Bebis 2010 :)
Antingen är det hormoner eller så är det katrinplommonpurén. Spelar ingen roll. Bara SÅ SKÖNT!

Hej flickor nu har jag kommit hem från hans mamma och jag sa att jag INTE ville ha henne med.
Men nej hon vägrade att acceptera min NEJ och hon sa att hon lovade hålla sig på caffeterian jag sa till henne OKEJ men då stannar du där och du kommer INTE in till bb rummet där jag sen ligger och får katern påsatt och allt och jag kommer att ligga där ca 1 timme innan jag ska upp till op rummet.
Hon lyssnade då på mig.
Okej skitsamma men nu e hon där och jag sa till sambon inne i bilen att han håller om honom och sättre på honom kläderna.
Och det skulle han göra.
Jag orkar inte bråka längre säger bara att den människan ytar inga NEJ ord alls.
Nu har jag värdens jobbigaste fogglossning kan inte gå längre sambon måste hjälpa mig han är så förståelse han frågade mig också om han skulle ta mig till sjukhuset men jag sa nej det är ingen fara.
Men jag kna inte gå längre känns som jag rammla omkull om jag änns bara försöker gå själv.
på tal om att ta plats i sängen....jag har senaste två veckorna sovit i eget rum och jag tror sambon tycker det är jätteskönt att slippa mig som far runt och inte kan sova och är uppe på toa flera gånger varje natt.. dessutom är han väldigt orolig att vattnet ska gå i nya sängen så helst skulle jag sova med blöjor...
inte nån jätteförståelse här heller, tror verkligen inte att män kan sätta sig in i hur det är att vara i en höggravids kvinnas kropp. Blev tvungen att stanna igår på trottoaren för att jag fick så mkt sammandragningar (vilket jag sa) men då börjar han dra i mig så att vi ska hinna över gatan medan det är grönt, han tyckte verkligen jag skulle småspringa för att vi skulle tjäna en minut eller så-........
Jag fick just en riktig blödning! På väg från jobbet och går in på toa, det var färskt blod med klumpar. Annars känner jag mig som vanligt, men jag har å andra sidan inte suttit o tagit det lugnt. Har ju haft blodblandade flytningar sen v 23 men det har varit mer rosa, aldrig rött blod. Hjälp, ska jag ringa in när jag kommer hem??! Kan det vara på g månne eller tyda på nåt som är fel? Jag blir jättenervös
Jag ringde och de ville att jag ska komma in ikväll, usch jag blev så nervös att jag knappt kan tänka klart.
Nyss hemkommen från fl, och inget som såg konstigt ut. De trodde blodet kommer från livmodermunnen pga sammandragningarna. Bebis mår fint och mina värden var bra, tappen ngt förkortad men inget annat som tydde på att det var på g... Vi som sprang runt som yra höns för att packa helt plötsligt
och min stackars sambo åkte direkt för att jobba hela natten... Så väntan fortsätter för min del, men här verkar det vara full fart på barnafödandet!!! Ska läsa ordentligt imorgon, sitter med telefon och måste verkligen gå till sängs. Lycka till alla som det händer så mkt för nu!! Och oss andra som hoppas att det inte dröjer så länge