ludicrous skrev 2010-11-07 17:12:58 följande:
Hej =) När är du beräknad och vad jobbar du med?
Jag är dundertrött nu!! Igår somnade jag runt kl 20, det är förjävligt :( Så social är jag lixom..
Idag är jag i v 32+0 och känner mig helt efter er som faktiskt är typ snart fullgångna :( I veckan är det dags dels för första föräldragruppen och dels för ett MVC besök, men inte förrän på fredag.
Jag är ute och rör på mig så mycket jag bara kan nu, och det verkar hjälpa lite iaf =) har inte gått upp mkt alls, kanske ett halvkilo på två veckor :) Ska blir intressant o se vad magen mäter nu, jag är livrädd för att bebis är jättestor och risken finns att jag är en grymt jobbig mvcbesökare som kommer kräääva ett till ultraljud!
Har fått ondare sammandragningar också när dom nu kommer, vilket inte är alltid direkt, men ibland så kommer det några onda. Har börjat få ondare i höfterna också när jag somnar på soffan.. Vilket jag gör i stort sett varje kväll och tar mig inte upp till sängen förrän mellan 01 o 03 på nätterna ;D
Bebis har hållt sig lugnare de två senaste dagarna o kroppen är något förändrad, det kanske kommer hända nptt snart, vet inte vad, men ja.. Magen har växt massor senaste veckan tycker jag.. ska ta en bild typ imorrn eller nått =)
Jag är beräknad till 20 december, idag v 33+6 tror jag. Jag jobbar som läkare.
Jag känner verkligen igen tröttheten. Jag är nästan tröttare nu än första veckorna. Somnar vid halv tio och är död när jag ska upp vid sju för att jobba. Har svårt att hålla mig vaken på helgerna också. Gick och la mig tolv igår och sov då till elva i morse. Kul för maken. Tvingade honom att gå på fest igår för att hitta på nåt annat än att vara hemma med mig som ändå bara vill sova. Hoppas att det kan vända lite med tröttheten snart! Tänkte också försöka hålla i och promenera till och från jobbet varje dag. Har cirka 30 minuters promenad enkel väg. Tycker att det kanske hjälper lite att röra på sig ändå. Men det är svårt när man väl hamnar i soffan!