December Bebis 2010 :)
Måste fråga var du köpt den där leoparddräkten, den verkar så himla mysig:)?
Moma: Jag kollar tradera varje dag, har blivit lite beroende:). Får se om det dyker upp nån leoparddräkt.
Hoppas Elliots välmående håller i sig 
Jag har också en liten tjockis då, vid 11 veckor var han 59,5cm och vägde 6310g. Men han följer medelkurvan i både längd och vikt
. Han har gått upp ca 1 kg i månaden och växer 0,5-1 cm i veckan
Igår åt Anton 20.30, somnar vid 21-21.30, nästa mål blev 4.30- helt otroligt:). Visserligen vaknade han några gånger men han kunde somna om igen. Innan kunde han äta varannan timme på natten så jag känner att det går åt rätt håll nu;)
Hur sover dom ?
Sover dom på magen eller rygg eller sidan båda hållen ?
Jag märkte själv att han sov bättre på magen än på sidan men om han skulle sova när jag håller om honom mot mitt bröst lägger jag ner honom på rygg.
Men om han ska sova när ajg vet att nu är det dags så lägger jag honom på magen eller på rygg men på magen när det är dags för natti natti

Jag har också upplevt att Anton har varit gnälligare än vanligt nu mellan 2,5 månader-3 mån. Ville inte sitta själv i babysittern utan helst bli buren och allmänt kinkig. Men det börjar bli lite bättre nu och mycket skratt och prat istället (nya och höga ljud har han kommit på), sover mycket bättre på natten gör han också:)
Nu har Anton vaccinerats, usch stackarn! Men det var glömt efter några minuter som tur var:). Nu är jag inställd på en febernatt..
Han har börjat sova 7-8 timmar utan mat nu på nätterna och det är ju SÅ skönt! Men han är morgonpigg, vid 6 är han go o glad, har man tur kan han somna om efter tag till 7.30.
Vi libero storlek 3 just nu. Hade ju massa rabattkuponger på libero och när dom var använda blev det att man fortsatte med samma, smart drag att skicka ut kuponger:). Men när jag gjort slut på mitt blöjlager tänkte jag prova Willys, många som rekomenderar dom och billigt är ju bra;)