December Bebis 2010 :)
Lillkillen skrev 2010-09-24 23:15:24 följande:
Blir lite less på allt viktsnack - herregud vi är gravida!!!Tycker att vi ska släppa det snacket likaväl som att vi inte pratar politik här....
2barnsmamma: Hur gick det med dina flytningar?
Tycker så synd om dig när jag hör dig berätta om din gräsliga svärmor.
Kan berätta att jag oxå har en svärmor som gärna bjuder oss på middag men sonen (min sambo) får oftas fixa klart med allt när vi väl kommer dit....
Igår när vivar hos svärmor var det krig mellan´sambon och mammanom MINA/VÅRA barn.
om att hon ville att vår Elias sominte e här ännu att han ska döpas !!!
Och konfomeras !!!
Sambonoch jag är döptamen ingen av oss ärkonformerade och vill INTE att våra barns kabli döpta eller konfomerade alls då ingen av oss tror på ''gud'' och detta är något vi har tyckt sen vi planerade barn.
Nu är mans mamma en (tradionel mamma) som vill o vill o ha makt av mig och barnen osv ..
Nu blev det alltså krig och jag kunde inget annat att bara skratta och sa till henne NEJ mina barn ska inte döpas.
Då sa hon att vad ska jag då göra med en dopkläning sominte är använd av någon av alla 3 barnen så kan ju inte namnen häller skrivas in sa hon..
Sambon sa direk VARFÖR inte ?? namn kan man skriva vad spelar det för roll ..
Då sa hon nej så dominte haft dopkläningen alls.
Då sa sambon Vi vill inte döpa våra barn och det är bara så..
Sen sahon att hon skulle kidnappa Elias och döpa honom i af då blev jag less men sa inget.
Sen började hon att ta över min dotter som är från en annan man och mig alltså inte sambons och säga att hon ska ta hål i hennes öron LIKSOM HALLÅ jag är ju mamman jag bestämmer när jag vill fixa detta på henne likom

Sen sa hon när hon inte var med på ebbas förlossning och amadeus förlossning så ska hon banne mig tvinga sig in till förlossningen denna gången!!!
Jag vill inte men lyssnar hon på detta?? NEJ inte alls utan ska tvunga sig med.
PS: jag ska skriva en förlossnings brev denna gången ge till bm och be dem INTE släppa in svärmor i min o sambons förlossning ...
då det var ett annat par som ville ha huset och då hade vi redan sökt bo lån men när vi fick detta igenom var det redan försent.