Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

8 månaders kontroll idag, 8080 g och 68 cm

• ludicrous

Emil är åtta mån idag, började åla vid typ 4.5 (jäkligt onödigt..) kryper nu o ställer sig mot allt. Släpper ibland i kan stå några sekunder själv..
    Ska hämta gåvagnen som är hos mamma..

• ludicrous

Låter skönt med lugna dagar ;) Emil får man vakta hela tiden.

Gwenylin - du kan prova ge honom något att pilla med under måltiden, majs, bröd, makaroner eller sånt :)
    Emil äter myyyycket bättre när han får pilla i sig lite själv:)

• ludicrous

Hua... Inatt har jag o Emil sovit på soffan.
    BVC "godkände" igår att han kunde äta vår mat, så han fick samma köttfärslimpa som övriga igår och han ÄLSKADE det! Men i natt har nog magen knipit lite :( så för att sambon ska få sova, han har ju börjat jobba igen efter 8 veckor, har Emil o jag campat på soffan ;)

• ludicrous

LYX! Själv har jag stått å burit en gråtande Emil hela natten. Jag är klipp slut. Enda sammanhängande sömnen jag fick var mellan typ strax efter 4 och till 5.30. Då sov han på mig, jag är skitstel nu! Konstig nog ville ungen upp vid 5.30 trots en sömnös natt. Och det e ju inte lite gnällig han varit...

• ludicrous

Hon har bytt lösen.

Jo min sambo är hemma som tur är. Men i natt sover jag o Emil hos mamma, de andra barnen i huset väcks ju också..

Jo vi trodde han började sova bättre, tji fick vi.

• ludicrous

Toksnippa
    Emil hade en sån dag med hög feber i början på sommaren. Han åt inte eller drack, hade närmare 40 grader. Vi tog en liten spruta med vatten och sprutade in i kinden/ halsen på honom så han fick i sig.

• ludicrous

Emil fick sina två första tänder, nere, strax innan 5 mån. Nu har 4 st brutit igenom uppe på ca 2 v.. Stackarn :(

Svar på tråden December Bebis 2010 :)