• Rona

Mega -Omega till alla! :-)

Har börjat ge min son Eye-Q igår med hopp om att det ska hjälpa. Han har spårkstörningar men är även väldigt aktiv. Denna tråd tänker jag följa med intresse!

• Rona
    Little Ms Chatterbox skrev 2010-04-07 13:05:43 följande:
    Skumläs även de äldre trådarna, om du inte vet vad du ska göra av tiden
    Ja jag får väl göra det när jag får tid någon gång :).
    PlusEPA har jag aldrig hört talas om. Vad är det? Hur skiljer det sig från Eye-Q?
  • Rona

Hej igen, en undran bara...hur lång tid kan det ta innan Eye-Q ger nån effekt? När märkte ni någon förändring på era barn? Och vad var det för förändring?

• Rona

Hej jag ger nu min son Eye-Q, men det är ju så himla dyrt. Såg att det blir billigare med MorEpa. Är det bättre? Vilket skulle ni rekommendera till min son? 2 år 8 mån. Språkstörningar, aktiv...

• Rona

Hej, har nu gett Eye-Q i nästan tre månader, 15 ml om dagen. Nu är det snart dags att minska dosen till 5 ml. Är nästan lite orolig att det ska bli värre igen då. Tycker mig se en radikal förändring hos sonen sen vi började med Eye-Q. Men jag bör väl kanske minska dosen till 5 ml eftersom det står så på flaskan. Har ni märkt någon förändring då ni sänkte dosen? Är det farligt om man överdoserar? Alltså fortsätter med 15 ml?

• Rona

Npf = neuropsykiatriska funktionshinder (t.ex. adhd, asperger)

Svar på tråden Mega -Omega till alla! :-)