Mega -Omega till alla! :-)
Har börjat ge min son Eye-Q igår med hopp om att det ska hjälpa. Han har spårkstörningar men är även väldigt aktiv. Denna tråd tänker jag följa med intresse!
Har börjat ge min son Eye-Q igår med hopp om att det ska hjälpa. Han har spårkstörningar men är även väldigt aktiv. Denna tråd tänker jag följa med intresse!
Hej igen, en undran bara...hur lång tid kan det ta innan Eye-Q ger nån effekt? När märkte ni någon förändring på era barn? Och vad var det för förändring?
Hej jag ger nu min son Eye-Q, men det är ju så himla dyrt. Såg att det blir billigare med MorEpa. Är det bättre? Vilket skulle ni rekommendera till min son? 2 år 8 mån. Språkstörningar, aktiv...
Hej, har nu gett Eye-Q i nästan tre månader, 15 ml om dagen. Nu är det snart dags att minska dosen till 5 ml. Är nästan lite orolig att det ska bli värre igen då. Tycker mig se en radikal förändring hos sonen sen vi började med Eye-Q. Men jag bör väl kanske minska dosen till 5 ml eftersom det står så på flaskan. Har ni märkt någon förändring då ni sänkte dosen? Är det farligt om man överdoserar? Alltså fortsätter med 15 ml?
Npf = neuropsykiatriska funktionshinder (t.ex. adhd, asperger)