Inlägg från: syfroken |Visa alla inlägg
  • syfroken

Mega -Omega till alla! :-)

Hejsan!
    Nu har jag äntligen hittat hit och har skummat igenom alla inläggen, men jag blir fruktansvärt förvirrad.
    Min dotter på snart 8 år får utbrott och slår sin syster och ska nu vidare till BUP. Hon har svårt att somna på kvällen och är orolig.

-Har förstått att plusepa ska vara bra, men vart köper jag det? Hur mycket ger jag?
    -Min sambo har varit hemma på heltid i över 3 år för depression. Finns det något han kan testa?
    -Jag blir lätt stressad och arg och är sjukskriven för utmattning. Vad finns för mig?
    -Min 5 åring har nattskräck. Vad ska hon äta?

Snälla hjälp mig!!!

• syfroken

Ingen som har något att rekomendera?

• syfroken

Tusen tack för era svar! Jag är hemma för utmattning och blev så stressad när jag läste igenom alla inläggen att jag tillslut blev helt snurrig.

Något mot sambons depression? Vet att jag läst något någonstans, men minns inte vad det var.

• syfroken

Nu har jag köpt 2 eskimokids, morepa till mig och plusepa till dottern. Hittade lite annat kul på nätet också.

• syfroken

Nu har jag köpt 2 eskimokids, morepa till mig och plusepa till dottern. Hittade lite annat kul på nätet också.

• syfroken

Jag är ju bara för snurrig! Blev ju rekomenderad att köpa e-epa till mig, men köpte fel. Hoppas det går bra med morepa också ;)

Svar på tråden Mega -Omega till alla! :-)