Mega -Omega till alla! :-)
Hello
Jag har inte gått igenom trådarna. Tänkte jag skulle fråga o se om ngn vill svara. Är det bara eskimå kids som finns som flytande omega att ge min lilla grabb på 14 månader?
Hello
Jag har inte gått igenom trådarna. Tänkte jag skulle fråga o se om ngn vill svara. Är det bara eskimå kids som finns som flytande omega att ge min lilla grabb på 14 månader?
Hellu =)
Blev eskimå kids idag =) Grabben smaskade i sig utan probs=) Tycker 1 tsk verkar så lite bara:P Men gissar att dem vet vad dem ordinerat av en anledning =) Får man en superunge om han får en matsked? haha :P *skojar*
www.shopping4net.se/Haelsokost/Hjaerta-kaerl/Marina-fettsyror/Omega-3-500mg.htm
är dessa dugliga för vuxen?
Såg by the way ngn på ÖG, gissar att den inte är bra elelr? kostade bara 20 kr burken typ............
Menade Ö& B såklart
Men iaf.. Är denna bra?
www.shopping4net.se/Haelsokost/Hjaerta-kaerl/Marina-fettsyror/Bio-Marin-Naturell.htm
Haha känner mig lite dum, trodde alla omega var typ samma sak inna jag hittade denna tråd:P
Usch.. Haha när jag var gravid med mn son så åt jag omega (dem du ifrågasatte lite iom hurvida d fanns Evita i elelr inte) o rapade fisk. Jag kräktes massor innan under graviditeten, kräktes inte mindre efter fisksmaken efter rapen. URK!!!!
just, ang det, dem jag frågade om förutom o du sa att d inte stod om E vitamin.. Jag hittade en öppnad burk idag o den e ju sen 1 år tillbaka, måste den vara iaf=) Den luktade inget konstigt nu =) så troligen inte härsknat = )