Inlägg från: Evelina |Visa alla inlägg
  • Evelina

Mega -Omega till alla! :-)

Hej köpt Eye Q tuggisar,jordgubb,blä säger sonen och jag själv.Smakar som plast med lite jorgubbsinnehåll.Usch kanske passar andra men nu får jag ta dem själv,svälja alltså.Kan ju inte kasta hela burken.
    Får köra flytande till lilla sonen som är 4 i sommar.Tyvärr finns ej så många smaker i flytande Eye q

• Evelina

Hejsan köpte tugg jordgubb men han vägrar äta dem och jag provat dem själv de smakar gummi med lite konstig jorggubbssmak.Han vägrar äta dem och jag förstår han,jag gillar dem inte själv.Men får väl ta dem själv annars måste jag kasta dem.
    Måste hitta något man kan blanda,mor epa kan man öppna och blanda tror eller??????????
    Någon provat Mor Epa Junior.
    -Vad ska mnan blanda Mo Epa med?  Saft eller måste det vara fett i det man blandar med?
    (Han är 4 år i sommar.)

• Evelina

Min son äter inte smörgås,på förskolan men aldrig hemma,ibland rån men inte alltid det heller.
    Men kontentan är att det ska blandas med något slags fett om jag inte missuppfattat fel.
    Förut åt han mkt fil inte nu.Nu blir det mkt frukt ibland risgrynsgröt men går i perioder så det blir svårt,får klura.
    Eftersom man ska ge detta varje dag.
    Min son har autism,vet ej om många av dessa barn också vägrar smörgås.Han talar inte så mkt så vad är nyttigt
    bryr han sig nog inte om.

Svar på tråden Mega -Omega till alla! :-)