Mega -Omega till alla! :-)
Hej!
Jag ber om ursäkt om min fråga redan har besvarats någonstans i tråden men jag orkar inte läsa igenom allt.
Vår som är strax 1,5 år gammal och har alltid sovit oroligt på nätterna. På dagarna är han en riktig solstråle och snabblärd och go på alla sätt och vis. Men det är just när det kommer till sömnen vi har det så himla kämpigt!
Han är för det mesta hyfsat lätt att söva (med undantag ibland) men han sover oroligt 95% av nätterna. Han gråter i sömnen, vaknar och är vaken i flera timmar. Han gråter alltid i sömnen ca 1-2 timmar efter att han somnat.
Det spelar ingen roll om han sover med oss eller i sin säng som står brevid vår. När han vaknar och är vaken på natten är han glad men trött, men vill inte somna om.
Detta leder så klart till att både pappan och jag är trötta och slitna, och även sonen i viss mån.
På dagen sover han ca 1 timme vid 13-14 tiden. Han äter bra också, en riktig allätare =)
Min fråga är nu om någon här inne vet om någon omega sort kan göra så han sover lugnare och bättre?
Är väldigt tacksam för svar!