• Li4

Mega -Omega till alla! :-)

Hej!
    Har läst på flera inlägg att ni gör uppehåll med Omega när barnet är sjukt, tex förkylt. Finns det någon särskild anledning eller är det bara så att barnen inte vill ha Omegan när de är sjuka? Har gett min kille det nu i ngr veckor, märker klara förbättringar i sömn bla! Tack för tips TS i annan tråd Blev nyfiken och läste på lite, så testade utan några förväntningar egentligen men fick resultat jag inte väntat mig alls då med!

• Li4

Tack för svar Glad

Jag har märkt av den lite laxerande effekten ja vilket i vårt fall är bra då han ofta har problem med magen! Men jo det var för sömnen jag testade det, han har alltid sovit riktigt illa, och sen kom nattskräck till dessutom så då tänkte jag att vi testar. Han har inte haft någon nattskräck sedan ngr dagar efter vi började, däremot glömde vi ge i två dagar och han sov illa, och hade lite nattskräck under de nätterna. Det jag har märkt mer är att han på nåt vis kan fokusera bättre vid matsituationen, men det får vi se om det håller i sig eller om det är en konsekvens av Omegan. Han har funkat i korta perioder vid matbordet innan också, men är det så att Omegan ger den effekten lär den perioden sitta i ju. Hoppas ju det! Skrattande

Ha en bra dag allihop!

Svar på tråden Mega -Omega till alla! :-)