• Anonym

Börja sälja webcam show

Hej!
    Jag har tänkt att börja sälja webcam shower.
    Är det någon som har tips på hur jag ska börja?
    Hur ska jag ta betalt? Payson? Hur fungerar de?
    Kan någon tipsa om någon sida som man kan ragga kunder?
    Är de någon som har erfarenhet av detta? Berätta gärna!

(Moralkärringar undanbes)

• Svar på tråden Börja sälja webcam show
  • Anonym (inte så svårt)

börja med att köpa dej en bättre webcam eller använd en vanlig filmkamera du kopplat som webcamera.

finns många sätt att ta betalt payson fungerar utmärkt.

du fixar en hemsida med bilder och nått klipp där du visar lite av din kropp men inte det du ska sälja så inte allt.

sen så skaffar du konton på sex kommunitys och hänvisar till din sida den måste bara stå på din presentation adressen till sidan asså.

bestäm tider du ska arbeta, sätt ut dom på din sida.

tillsammans med din MSN adress du skaffat för detta endamål.

när pengarna finns på ditt konto så kan showen börja inte tidigare.

ha så trevligt.

• affärskvinna01

Hej du :)

Jag har själv sysslat med detta till och från i några år, och man kan tjäna väldigt bra om man vill! Det var min lilla hobby som tog mig på en grymt skön thailandssemester i år faktiskt :p samt betalt för en hel del i min heliga garderob ;)

Sen är det ju ett plus i kanten att jag tycker det är riktigt hett och blir upphetsad av att showa, och 2/2 pojkvänner jag haft under tiden har hållt med om att det ger en extra guldkant till sexlivet :D

Finns en del olika sätt att göra det på, men finns massa info om det på nätet :)

kolla in t.ex http://bliwebcammodell.blogspot.com/

• Princ

Tror ni att det finns tjejer som skulle betala för en camshow

• affärskvinna01

Det är nog inte omöjligt, men med tanke på att det finns i princip oändligt med killar som mer än gärna visar upp sig gratis tror jag chansen att du skulle tjäna något är liten.

Och de killar som jobbar som webcam-modeller marknadsför sig nog främst till gay-killar ;)

• Ökänd
    Princ skrev 2010-04-11 16:08:37 följande:
    Tror ni att det finns tjejer som skulle betala för en camshow
    Du kan ju prova att annonsera på vilken sexsajt som helst med ett kvinnonamn. Skriv att du gillar att se killar runka i cam. Efter det kan du göra en utvärdering på om du tror det finns en marknadför dig.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Princ
    Ökänd skrev 2010-04-11 16:53:44 följande:
    Du kan ju prova att annonsera på vilken sexsajt som helst med ett kvinnonamn. Skriv att du gillar att se killar runka i cam. Efter det kan du göra en utvärdering på om du tror det finns en marknadför dig.
    Nej jag lägger nog ner det
  • Anonym
    affärskvinna01 skrev 2010-04-11 15:02:05 följande:
    Hej du :)Jag har själv sysslat med detta till och från i några år, och man kan tjäna väldigt bra om man vill! Det var min lilla hobby som tog mig på en grymt skön thailandssemester i år faktiskt :p samt betalt för en hel del i min heliga garderob ;)Sen är det ju ett plus i kanten att jag tycker det är riktigt hett och blir upphetsad av att showa, och 2/2 pojkvänner jag haft under tiden har hållt med om att det ger en extra guldkant till sexlivet :DFinns en del olika sätt att göra det på, men finns massa info om det på nätet :)kolla in t.ex bliwebcammodell.blogspot.com/
    Har hört att skatteverket har börjat kolla upp väldigt mycket av internethandeln som sker. Skattar du din inkomst?
  • affärskvinna01
    Anonym skrev 2010-04-11 17:00:36 följande:
    Har hört att skatteverket har börjat kolla upp väldigt mycket av internethandeln som sker. Skattar du din inkomst?
    Japp nu skattar jag! Första året när jag körde ganska försiktigt och bara tjänade nån tusenlapp extra i månaden brydde jag mig inte om skatten, men när jag under en period inte hade så mycket annat arbete och började tjäna BRA på detta tyckte jag det var lika bra att börja skatta, vet dock att det är vanligt att folk i denna bransch behåller hela vinsten :)
  • Anonym
    affärskvinna01 skrev 2010-04-11 17:17:57 följande:
    Japp nu skattar jag! Första året när jag körde ganska försiktigt och bara tjänade nån tusenlapp extra i månaden brydde jag mig inte om skatten, men när jag under en period inte hade så mycket annat arbete och började tjäna BRA på detta tyckte jag det var lika bra att börja skatta, vet dock att det är vanligt att folk i denna bransch behåller hela vinsten :)
    Har du reggat som enskild firma då eller? Vad kallar du dina tjänster som du säljer?
  • Anonym (sugen)
    affärskvinna01 skrev 2010-04-11 15:02:05 följande:
    Hej du :)Jag har själv sysslat med detta till och från i några år, och man kan tjäna väldigt bra om man vill! Det var min lilla hobby som tog mig på en grymt skön thailandssemester i år faktiskt :p samt betalt för en hel del i min heliga garderob ;)Sen är det ju ett plus i kanten att jag tycker det är riktigt hett och blir upphetsad av att showa, och 2/2 pojkvänner jag haft under tiden har hållt med om att det ger en extra guldkant till sexlivet :DFinns en del olika sätt att göra det på, men finns massa info om det på nätet :)kolla in t.ex bliwebcammodell.blogspot.com/
    Vi har pratat om att göra detta av och till, men har aldrig blivit av. Nu blev jag dock sugen igen {#lang_emotions_tongue_out} Fråga; körde du själv eller med partner?
Svar på tråden Börja sälja webcam show