• Anonym (Flickvännen)

sex ideer!!

Hej!
    Skulle behöva eran hjälp!
    Det är så att jag och min kille har vart tillsammans ett riktigt bra tag nu och jag börjar känna mig ganska tråkig i sängen!
    Vad har ni killar för sex fantasier?
    Vad skulle ni vilja att en tjej gjorde mer er?Vad får en kille att "skrika " av njutning?
    Vad har ni tjejer för tips?
    Snälla dela med er så att man får lite tips inför ikväll! ; )

• Svar på tråden sex ideer!!
  • Anonym (Flickvännen)
    Pappa2006 skrev 2010-04-08 02:23:58 följande:
    Va!? Jaaaag? Nej nej nej......men jag har en snuskig kompis som brukar berätta om såndana här sidor för mig så att jag vet vilka som jag skall undvika.
    Ha ha ha ha ok!
    Men tack i alla fall.
    bara jag inte får virus ha ha ha vet att man kan få det via sånna sidor..
    men tack så mkt!
  • yeyal
    Daaammmnnn!

JAG rekomenderar redtube :)
    nananana...Batman!
  • yeyal
    Anonym (Flickvännen) skrev 2010-04-08 01:43:48 följande:
    Ja men det spellar ingen roll! =D Finns det något som du tycker funkat för dig?
    Njae ... Asså beror på liksom. Hårda tag? Du kanske gillar jätte långa förspel? Intima saker, att han fokuserar sig på dig, kanske du ska fokusera dig på honom lite mer? :)
    köp grädde lr choklad.
    Nananana...Batman!
  • FruT81

Inte heller någon man men..........Dominans lekar, ögonbindel, heta sms (såna där som gör att han bara baxnar och som gör att han undrar vad som flugit i dig ;) ) Inga trosor under kläderna- väcker nog vilken kille som helst kan jag tro..... he he var bara porrig på ditt vis så ska du se att det blir action!!

• Anonym (Flickvännen)

Jag kommer nog att ha en riktig nöjd kille ha ha ha ha....får nog tacka alla he he he

• Anonym (Flickvännen)

japp super nöjd!

• Pappa2006
    mrlords skrev 2010-04-08 08:58:33 följande:
    redtube hade jag missat =( Dock så verkar alla ha missat xnxx.com
    Nej jag valde att bara rekomendera en mindre mängd av de siter som "min snuskiga kompis" varnar mig för. Och xnxx.com kändes inte som lika bra när jag i rent studiesyfte gick igenom repektive sidas utbud.................
  • Anonym

Gör dig själv riktigt upphetsad precis innan han kommer hem, sen möter du honom i hallen med att ta av honom byxorna och börja suga av honom... Vet att min gubbe skulle uppskatta detta väldigt mycket, men tyvärr har vi en hund som ska attakera honom i 30min när han kommer hem så då brukar jag tyvärr "svalna" lite :)

Eller skicka ett sms när du vet att han är på väg hem och säg att du vill ha honom och att du ligger i sängen och väntar..

Hoppas du lyckas hitta på något... :)

• Anonym (hehe)
    Anonym skrev 2010-04-09 13:13:10 följande:
    Gör dig själv riktigt upphetsad precis innan han kommer hem, sen möter du honom i hallen med att ta av honom byxorna och börja suga av honom... Vet att min gubbe skulle uppskatta detta väldigt mycket, men tyvärr har vi en hund som ska attakera honom i 30min när han kommer hem så då brukar jag tyvärr "svalna" lite :)Eller skicka ett sms när du vet att han är på väg hem och säg att du vill ha honom och att du ligger i sängen och väntar.. Hoppas du lyckas hitta på något... :)
    Jag testade att hetsa upp mig rejält en dag och väntade på honom... När han sen kom hem var jag så på bristningsgränsen och satt med sexiga kläder i tvättstugan med särade ben och väntade på honom... När han hittade mig slet jag av hans brallor och vi körde stenhårt! Vet att han sa att han hade bilder i huvudet av det ett bra tag efteråt! {#lang_emotions_laughing}
  • Anonym (Flickvännen)
    Dr Börje skrev 2010-04-09 20:55:21 följande:
    sex ideér? Varför just sex? Varför inte fem ideér eller sju, åtta eller nio?Och vilken typ av ideér vill du ha då? Du måste ge mig en liten fingervisning om vilket område det handlar om så skall jag ge dig 6 st ideér om det nu just är antalet 6 som är viktigt. Och så sex fantasier också?? Ok..jag gör ett försök:1) Att bli rik är en skön fantasi2) Att åka på en exotisk resa är en annan skön fantasi3) Att skruva in det avgörande målet i förlängningen i en VM final är en favoritfantasi.4) Att bli förförd av en vacker kvinna är en fantasi sedan födseln5) Årets första golfrunda är just nu en ständig tanke...på gränsen till fantasi6) Att sopa banan med resten av startfältet i ett F1-lopp är en absolut favoritfantasi.Så...där fick du sex fantasier!I övrigt så skulle jag föreslå att du tar en titt på följande tråd:www.familjeliv.se/Forum-5-176/m51648351.htmlJag föreslår att du skriver du av dig i den tråden
    ha ha ha ha vad roligt
  • Anonym (Flickvännen)
    Anonym skrev 2010-04-09 13:13:10 följande:
    Gör dig själv riktigt upphetsad precis innan han kommer hem, sen möter du honom i hallen med att ta av honom byxorna och börja suga av honom... Vet att min gubbe skulle uppskatta detta väldigt mycket, men tyvärr har vi en hund som ska attakera honom i 30min när han kommer hem så då brukar jag tyvärr "svalna" lite :)Eller skicka ett sms när du vet att han är på väg hem och säg att du vill ha honom och att du ligger i sängen och väntar.. Hoppas du lyckas hitta på något... :)
    Tummen upp för den ideen men tummen ner för det med hunden he he he {#lang_emotions_laughing}
    Kan förstå att du hinner svalna {#lang_emotions_smile}
  • jfsebastian

Jag skulle föreslå att du pratar med din partner och kollar vilka fantasier HAN har, förverkliga dom.
    Sen kan du för egen del kolla på tiava.com .
    Där finns teman nog för ALLA, jag garanterar.

Wankspider.com samlar en massa tubes olika filmer och har bra sökfunktion när du vet vad du vill.

• Anonym (Flickvännen)
    jfsebastian skrev 2010-04-15 01:04:09 följande:
    Jag skulle föreslå att du pratar med din partner och kollar vilka fantasier HAN har, förverkliga dom.Sen kan du för egen del kolla på tiava.com .Där finns teman nog för ALLA, jag garanterar.Wankspider.com samlar en massa tubes olika filmer och har bra sökfunktion när du vet vad du vill.
    tackar!precis!Det e vad HAN har för fantasier!{#lang_emotions_laughing}
  • mrlords
    Pappa2006 skrev 2010-04-09 13:07:40 följande:
    Nej jag valde att bara rekomendera en mindre mängd av de siter som "min snuskiga kompis" varnar mig för. Och xnxx.com kändes inte som lika bra när jag i rent studiesyfte gick igenom repektive sidas utbud.................
    I rent studiesyfte för att granska sidor som inte bör besökas, speciellt inte när man börjar titta på tag-sidan eller kategori-sidan, usch så mycket snusk.. Sa en kompis som känner en som varit i samma affär som vars tidigare ägare råkade komma in på den sidan och tyckte: Usch så mycket snusk..
Svar på tråden sex ideer!!