Okej, jo visst kan jag skriva av mig här med, men som sagt helst ville jag prata i teleofn men visst kan man skriva av sig också skrev jag med, typ :) hehe.
Jo, kan ju göra "både och" annars då också, men skriver lite granna,en del iaf här så får vi se vad ja får för svar eller kommenterar av eventuella både medlemmar och andra osm kanske inte direkt lr precis är medlemmar här heller då.
Men vet som sagt på ett ca öppettiderna för att ringa till jourhavande prästen ellre vad de hette för nåt, men vill helst inte göra det ändå då, som sagt. Så skriver här....
De så att jag tror ja har nån slags av deprission just nu, känns som det iaf.
Men det är mest pga tvångstankar som jag har..undrar om nån mer här har tvångstankar / handlingar som de nästintill bara Måste följa och göra för att de inte ska få någon ångest eller panikångest och så, om man säger så tro, eller?
Sen så vet jag inte hur jag ska göra med mitt förhållande, just pga de här tvångstankarna. Det är riktigt störande och irriterande ;/ Jag vet inte hur jag snart ska tänka eller göra "änns", för jag skiter i att göra det jag borde göra om dagarna egentligen och skiter i att jah, hur ska man säga.....bry mig om andra än mig själv just nu pga hru jag mår känns det som.
Jag vill vara glada jag som jag var förut med, men mest tack vare tvångstankrana så kan jag inte vara så glad ju fastän jag så gärna vill vara det ju, såklart !!! Åååh ;/
Ps, har redan kontaktat och har kontakt med kurator, doktor, psykolog osv..men orkar knappt inte änns prata med dem om det här heller.
jag vill bara VARA GLAD IGEN !